نشست بصیرتی جهاد تبیین در خاش برگزار شد

با حضور دانشگاهیان نشست بصیرتی جهاد تبیین در موضوع انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در دانشگاه پیام نور شهرستان خاش برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱ - 19June 2024

نشست بصیرتی جهاد تبیین در خاش برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، با حضور دانشگاهیان نشست بصیرتی جهاد تبیین در موضوع انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در دانشگاه پیام نور شهرستان خاش برگزار شد.

حجت‌الاسلام «حسن شیبک» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خاش گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه بایستی با حضور حداکثری و پرشور مردم برگزار شود، تا شاهد نمایش ابهت نظام اسلامی در سراسر دنیا باشیم.

وی اظهار داشت: هر چه حضور مردم در صحنه پرشورتر و گسترده تر باشد، قطعاً تاثیرگذاری ایران اسلامی در معادلات جهانی بیشتر خواهد بود و رییس‌ جمهور منتخب نیز با اقتدار بیشتری از حقوق ملت بزرگ ایران و ملل آزاده دنیا دفاع می کند.

حجت‌الاسلام شیبک ادامه داد: هم اینک وظیفه همه ما کمک به انتخاب یک رییس‌ جمهور توانمند، شایسته، انقلابی و در تراز شهید رییسی بوده و در این موضوع دانشگاهیان و نخبگان جامعه نقش آفرینی موثری باید داشته باشند.

امام جمعه موقت خاش ادامه داد: رییس‌ جمهور جدید باید فردی باشد، که خود را وقف خدمت به مردم کند و با تمام توان مشکلات کشور و ملت را حل و عدالت را به صورت یکسان برقرار و اجرا نماید.

همچنین نشست بصیرتی و جهاد تبیین با حضور پزشکان و تلاشگران عرصه سلامت جامعه با همکاری دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه، بسیج جامعه پزشکی و بهداشت خاش برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن شیبک مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش گفت: در شرایط کنونی به اتحاد یکپارچه، همدلی، هم افزایی و انسجام ملی ایرانیان نیاز داریم و انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بهترین فرصت برای نمایش همبستگی و وحدت ملت ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار