برای دومین سال متوالی؛

بعثه حج عراق برنده جایزه بهترین هیئت حج شد

بعثه حج عراق برای دومین سال متوالی از نظر سازمان‌دهی امور زائران حج مقام نخست جایزه لبیتم را کسب کرد.
کد خبر: ۶۷۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷ - 19June 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، بعثه حج عراق امسال نیز مقام نخست جایزه «لبیتم»؛ «Libitum» ویژه بهترین بعثه حج از میان بیش از ۷۰ کشور را کسب کرد.

«توفیق الربیعه» وزیر حج و عمره عربستان در مراسمی، هیئت اعزامی حج عراق به ریاست شیخ «سامی مسعودی» را به‌عنوان بهترین هیئت با بالاترین امتیاز در استاندارد‌ها و مشخصات ارائه شده انتخاب و این جایزه را به وی اهدا کرد.

بعثه حج عراق برنده جایزه بهترین هیئت حج شد

بدین ترتیب بعثه حج عراق برای دومین سال متوالی به‌عنوان بهترین هیئت حج از نظر سازمان‌دهی امور حجاج و زائران در موسم حج سال ۱۴۴۵ قمری (۲۰۲۴) شناخته شده است.

توفیق الربیعه افزود: دریافت جایزه توسط عراق با بررسی امتیاز‌ها و استاندارد‌های مورد تایید وزارت حج و عمره عربستان بوده است که برای تمام هیئت‌های حج اسلامی در موسم حج امسال انجام شد.

لبیتم؛ «Libitum» مسابقه‌ای است که هیئت‌های کشور‌های مختلف عربی و اسلامی در آن حضور دارند و این جایزه یک لوح اخلاقی و افتخاری است که به بهترین بعثه حج از نظر سازمان‌دهی امور حجاج و زائران در حوزه مناسک حج تعلق می‌گیرد. 

«سامی مسعودی» رئیس هیئت حج و عمره عراق سال گذشته پس از کسب این جایزه اظهار داشت: وزارت حج عربستان در این ارزیابی معیار‌هایی از جمله مستندسازی، سازمان‌دهی، اجاره هتل و کیفیت معیشت، حمل‌ونقل داخلی و خارجی، اعزام زائران به اماکن زیارتی و گروه‌بندی زائران و ارائه خدمات پزشکی را مورد توجه قرار داده و از میان ۷۲ هیئت حج جهان، بعثه حج عراق را به‌عنوان برترین بعثه انتخاب کرده است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار