فرمانده سپاه کربلا عنوان کرد؛

مشارکت ۱۷ قشر بسیج مازندران در راهیان نور

سردار «مسلمی» گفت: برای اولین بار ۱۷ قشر بسیج مازندران امسال در راهیان نور حضور داشتند.
کد خبر: ۶۷۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹ - 19June 2024

مشارکت ۱۷ قشر بسیج مازندران در راهیان نوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در آئین تجلیل از خادمین و دست‌اندرکاران راهیان نور که در سالن همایش برق منطقه‌ای استان برگزار شد با گرامی‌داشت یاد خاطره شهدا و تبریک دهه امامت و ولایت از دست اندرکاران برنامه تجلیل تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: امروز تجلیل از کسانی است که در این رزمایش بزرگ فرهنگی زحمت کشیدند و کار جهادی انجام دادند.

وی با بیان اینکه ۱۸ هزار و ۵۳۳ نفر اعزام شدند که ۱۰ هزار و ۳۵۹ نفر خواهر و ۸ هزار و ۳۷۴ نفر برادر اعزام بودند، افزود: برای اولین بار در استان مازندران از ۲۰ قشری که داریم ۱۷ قشر در راهیان نور شرکت کردند.

سردار مسلمی اضافه کرد: اقشار دانشجویی، طلاب، ادارات، فرهنگیان، اساتید، دانش آموزی، مداحان، مهندسین، کشاورزی، جامعه پزشکی، جامعه کارگری، کشاورزی و رسانه از جمله اقشاری بودند که در دو مرحله اعزام داشتند و به صورت ویژه از همه آنها تشکر می‌کنم.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به انتخابات پیش رو و تاکید بر حضور حداکثری تصریح کرد: قطعاً خروجی صندوق آرا برای این انقلاب مثمر ثمر است و باعث اقتدار عظمت و شکوه انقلاب خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار