فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

مشارکت بیش از ۲۰۰ خادم شهدای مازندران در راهیان نور

سردار «مسلمی» با اشاره به اینکه برای اولین بار در استان مازندران اعزام خانوادگی به راهیان نور را داشتیم، گفت: بیش از ۲۰۰ خادم شهدا نیز در این رزمایش بزرگ فرهنگی مشارکت کردند.
کد خبر: ۶۷۳۸۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲ - 19June 2024

مشارکت بیش از ۲۰۰ خادم شهدای مازندرانی در راهیان نوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در حاشیه مراسم تجلیل از خادمین و دست‌اندرکاران راهیان نور استان که در سالن همایش برق منطقه‌ای برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توفیق بزرگی بود که یک عملیات بزرگ فرهنگی به نام راهیان نور را در سال ۱۴۰۲ پشت سر گذاشتیم برای اینکه راه و رسم شهدا را به نسل جدید منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه این کار بزرگ عملیات بزرگ فرهنگی خادمین و دست‌اندرکارانی را داشت که زحمت برگزاری آن را بر عهده داشتند، افزود: ما در این رزمایش بزرگ فرهنگی در سال گذشته حدود ۱۸ هزار و ۵۳۳ نفر از آحاد مردم را در قالب اقشار مختلف اعزام کردیم.

سردار مسلمی با بیان اینکه برای اولین بار بعد از کرونا ۱۷ قشر از اقشار را در این عملیات بزرگ فرهنگی داشتیم، ادامه داد: هماهنگی، هم افزایی، همدلی و وفاقی در استان اتفاق افتاد و از مسئولین، استاندار، بخشداران، فرمانداران، شهرداران، مدیران کل و همه دستگاه‌ها ئ دست‌اندرکاران تقدیر و تشکل داریم.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه بالاترین سقف اعزام بعد از کرونا در استان مازندران شکل گرفته است، گفت: این رزمایش اثرات، خیرات و برکات ارزشمندی را به همراه داشت. 

این مسئول با بیان اینکه برای اولین بار در استان مازندران اعزام خانوادگی را داشتیم که همه الزامات اردوگاه‌ها و زیست‌خواب را به صورت رایگان در اختیار زائرین قرار دادیم، افزود: همچنین قریب به دو هزار و ۵۰۰ زائر به راهیان نور غرب کشور اعزام کردیم.

وی اضافه کرد: این اعزام هم برای اولین بار بعد از کرونا در استان مازندران شکل گرفت و امیدواریم به برکت همدلی‌هایی که بین مسئولان و دستگاه‌های اجرایی بوده در سال ۱۴۰۳ نیزبیشتر از گذشته رقم بخورد.

سردار مسلمی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ خادم در این عملیات بزرگ فرهنگی در بخش خواهران در دو اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک و شهید خرمشهر حضور داشتند، گفت: برای اولین بار موکب‌هایی را بنا به درخواست و داوطلبانه اعزام کردیم که هر کدام از آنها ۱۴ تا ۱۵ روز به زائرین خدمت رسانی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار