سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران:

جریان سازی فرهنگ شهادت دستاورد راهیان نور است

«عزیز زاده گرجی» گفت: یکی از دستاورد‌های راهیان نور جریان سازی فرهنگ شهادت است که هم درون کشور و هم فراتر از مرز ایران اسلامی شکل گرفت و بر اساس این فرهنگ غنی و تاثیر از آن محور مقاومت نیز تشکیل شد. 
کد خبر: ۶۷۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳ - 19June 2024

انقلاب اسلامی امروز تهدیدی برای رژیم جعلی صهیونیستی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «قاسم عزیززاده گرجی» سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران امروز در آئین تجلیل از خادمین و دست اندرکاران راهیان نور استان که در سالن همایش برق منطقه‌ای برگزار شد، با بیان اینکه این سفر معنوی را قدر می‌دانیم، اظهار داشت: اهمیت پرداختن به راهیان نور و حمایت و پشتیبانی از آن بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: یکی از دستاورد‌های راهیان نور جریان سازی فرهنگ شهادت است که هم درون کشور و هم فراتر از مرز ایران اسلامی شکل گرفت و بر اساس این فرهنگ غنی و تاثیر از آن محور مقاومت نیز شکل گرفت. 

عزیزاده گرجی ادامه داد: به واسطه دفاع مقدس و شهدا امروز در جای جای منطقه ایران اسلامی حضور موثر دارد و به واسطه صدور انقلاب اسلامی حزب الله لبنان، حشدالشعبی عراق و انصارالله یمن شکل گرفت و انقلاب اسلامی امروز تهدیدی برای رژیم جعلی صهیونیستی به شمار می‌آید.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو و بیان اینکه انتخابات همواره برای دوستان و دشمنان پیام دارد گفت: اگر به بیانات و ارشادات رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه کنیم همواره به حضور مردم اشاره و تاکید دارد که با حضور در انتخابات حماسه‌های عظیم خلق کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: دشمنان همه ظرفیت‌های خود را به کار گرفته‌اند تا از حضور و مشارکت مردم کم کنند، آنها هر باV هزینه‌های کلانی به میدان می‌آیند که نتیجه‌اش برعکس می‌شود و هر بار شاهد شکوه و عظمت مردم بصیرت ایران اسلامی هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار