نماینده ولی فقیه در استان همدان:

اقتصاد مقاومتی راه اصلی برای از بین بردن فقر و محرومیت است

آیت‌الله «شعبانی» با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود، اقتصاد مقاومتی از عمده‌ترین راه‌‌ها برای از بین بردن فقر و محرومیت است، گفت: هر جا با مشکل جدی مواجه شدیم، شاهد حضور نیروهای جهادی برای رفع مشکلات بودیم.
کد خبر: ۶۷۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲ - 20June 2024

اقتصاد مقاومتی راه اصلی برای از بین بردن فقر و محرومیت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌ الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در همایش شکوه هجرت و قدردانی از جهادگران و طلایه داران اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: بنا بر روایات، پس از انجام فرائض، کار اصلی در اسلام خدمت رسانی است.

وی با بیان اینکه هیچ کس در کشور طرفدار حفظ تحریم نیست، افزود: اگر در مسائل اقتصادی تحلیل غلط داشته باشیم، ناخواسته به تولید فقر دامن خواهیم زد. امروز تحلیل درست این است که چگونه تحریم رفع شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: یک راه حل رفع تحریم، انجام مذاکره بدون توجه به اقتصاد مقاومتی است که درگذشته تجربه ناموفق آن را داریم. راه حل دوم، توجه به اقتصاد مقاومتی است که بنایش بر ایجاد اقتدار درونی اقتصاد است.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود، اقتصاد مقاومتی از عمده‌ترین راه‌‌ها برای از بین بردن فقر و محرومیت است، متذکر شد: هر جا با مشکل جدی مواجه شدیم، شاهد حضور نیروهای جهادی برای رفع مشکلات بودیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار