فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

آمادگی ۱۰۰ درصدی انتظامی استان جهت برقراری امنیت انتخابات ریاست جمهوری

سردار «حاجیان» گفت: در این میان پلیس به عنوان متولی تامین نظم و امنیت در جامعه، مسئول مستقیم برقراری امنیت انتخابات است و برای این امر مهم در آمادگی ۱۰۰ درصدی به سر می‌برد و تمامی همکاران ما در بخش‌های مختلف برای حضور در این ماموریت مهم آماده هستند.
کد خبر: ۶۷۳۹۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲ - 20June 2024

آمادگی ۱۰۰ درصدی انتظامی استان جهت برقراری امنیت انتخابات ریاست جمهوریبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «مهدی حاجیان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در خصوص امنیت انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: انتخابات پیش رو که هشتم تیرماه برگزار می شود رویداد بسیار مهمی است و حضور پرشور و حداکثری مردم می‌تواند باعث افزایش اقتدار سیاسی کشور در مجامع جهانی و بین المللی شود.

وی ادامه داد: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب مدتهاست فعالیت تبلیغاتی خود را در راستای عدم مشارکت در این رویداد ملی آغاز کرده و با سیاه نمایی و دروغ گفتن قصد دارند حضور مردم را در این عرصه کم اهمیت و بی فایده نشان دهند .

سردار حاجیان افزود: مطمئنا این توطئه دشمنان نیز همانند انتخابات گذشته و مناسبت‌های دیگر نقش برآب خواهد شد و ملت بزرگ و با بصیرت کشورمان با درک اهمیت موضوع حضوری قاطعانه و پرشور پای صندوق‌های رای خواهند داشت.

عالیترین مقام انتظامی استان کرمانشاه در ادامه به فراهم شدن همه شرایط جهت برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری اشاره کرد و گفت: متولیان امر پس از شهادت رئیس جمهور خدمتگزار حضرت آیت الله رئیسی، تمهیدات لازم را فراهم کرده و به یاری خداوند متعال همه چیز آماده برگزاری این رویداد مهم ملی است.

وی گفت: در این میان پلیس به عنوان متولی تامین نظم و امنیت در جامعه، مسئول مستقیم برقراری امنیت انتخابات است و برای این امر مهم در آمادگی ۱۰۰ درصدی به سر می‌برد.

سردار حاجیان گفت: تمامی همکاران ما برای برقراری امنیت انتخابات در آمادگی کامل به سر برده و آموزش‌های لازم به آنها داده شده و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین با اشاره به رصد فعالیت ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در کرمانشاه، گفت: همه این افراد باید در چارچوب مقررات حرکت کرده و ضمن تمکین به قانون از برخی بداخلاقی و تخریب  دیگر کاندیداها خودداری کنند.

وی همچنین از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه بداخلاقی انتخاباتی از سوی ستادهای انتخاباتی، موضوع را به پلیس گزارش داده و مطمئن باشند حتما رسیدگی لازم صورت خواهد گرفت.

 سردار حاجیان در پایان با دعوت عموم مردم به حضور در انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری، گفت: حضور حداکثری در کنار انتخابی اصلح و آگاهانه می تواند زمینه افزایش اقتدار بیشتر کشور و همچنین رشد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه را فراهم کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار