به مناسبت روز ملی بسیج اساتید؛

اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان کرمان با شهدا تجدید میثاق کردند

همزمان با سالروز شهادت دکتر «مصطفی چمران» جمعی از مسئولین و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان با حضور در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد سیدالشهدای مقاومت، با آرمان‌های انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۶۷۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸ - 20June 2024

اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان کرمان با شهدا تجدید میثاق کردند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، به همت سازمان بسیج اساتید استان کرمان همزمان با سالروز شهادت دکتر «مصطفی چمران» جمعی از مسئولین و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان با حضور در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد سیدالشهدای مقاومت، سپهبد شهید حاج‌«قاسم سلیمانی» یک‌بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند.

در این مراسم حجت الاسلام «حسن علیدادی سلیمانی» نماینده ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه کرمان و سردار «محمد علی نظری» فرمانده سپاه ثارالله نیز حضور داشتنند.

«قاسم محمدی نژاد» رئیس سازمان بسیج اساتید استان کرمان اظهار داشت: شعار امسال این سازمان «استاد بسیجی، حضور حماسی و حکمرانی علوی» نام گرفته است.

محمدی نژاد با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید چمران افزود: دکتر چمران یک شخصیت علمی و متدین بود. 

وی تاکید کرد: مردمی‌بودن،ساده‌زیستی و انقلابی بودن از ویژگی‌های برجسته شهید چمران بود؛ بنابراین نسل امروز، دانشجویان، اساتید دانشگاه باید شخصیت‌هایی مثل او را الگو قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار