نشست تخصصی بصیرتی ویژه طلاب و روحانیون شهر یاسوج برگزار شد

نشست تخصصی بصیرتی ویژه طلاب و روحانیون در حوزه علمیه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) شهر یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۴ - 20June 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست تخصصی بصیرتی ویژه طلاب و روحانیون با حضور «قربانعلی محبوبی» استاد دانشگاه امام حسین (ع) تهران در حسینیه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حوزه علمیه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) شهر یاسوج برگزار شد.
 
«قربانعلی محبوبی» استاد دانشگاه امام حسین (ع) در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به خصوص شهدای خدمت، و با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: انتخابات مهم‌ترین موضوع در تعیین سرنوشت کشور است.
 
محبوبی به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مهم‌ترین وظیفه طلاب و روحانیون جهاد تبیین است، افزود: جهاد تبیین و امیدآفرینی در دل جامعه همچون گذشته از رسالت‌های طلاب و روحانیون است.
 
استاد دانشگاه امام حسین (ع) گفت: مشارکت بالا و حضور مردم را در پایین صندوق‌های رأی، موجب سربلندی و سرافرازی دولت و کشور ایران در مجامع بین‌المللی است.
 
در ادامه این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین «سیاوش علیزاده» مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کهگیلویه و بویراحمد به اهمیت این جلسه در ایام انتخابات اشاره کرد و گفت: نقش روحانیت از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و در پایداری این نظام نقش بسزایی است.
 
حجت‌الاسلام علیزاده ابراز داشت: وظیفه همه ما در حال حاضر، تشویق و ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات است. 
 
این نشست به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه فتح ، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا« علیه السلام » برگزار شد
 
نشست تخصصی بصیرتی ویژه طلاب و روحانیون شهر یاسوج برگزار شد
نشست تخصصی بصیرتی ویژه طلاب و روحانیون شهر یاسوج برگزار شد
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار