در آستانه فرارسیدن هفته قوه قضائیه صورت گرفت؛

تجدید بیعت مسئولان قضایی گیلان با شهیدان والامقام

در آستانه فرارسیدن هفته قوه قضائیه رئیس‌کل دادگستری به همراه اعضای شورای قضایی و جمعی از قضات با حضور در گلزار شهدای رشت با آرمان‌های امام راحل و شهدای والا مقام تجدید بیعت کردند.
کد خبر: ۶۷۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۴ - 21June 2024

تجدید بیعت مسئولان قضایی گیلان با شهیدان والامقامبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، در آستانه فرا رسیدن هفته قوه قضائیه حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس‌کل دادگستری گیلان به همراه اعضای شورای قضایی و جمعی از قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان با حضور در گلزار شهدای شهر رشت با گلباران و عطر افشانی مزار شهیدان بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای والا مقام تجدید بیعت نمودند.

حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس‌کل دادگستری با اشاره به اینکه شهدا مایه سعادت و رستگاری جامعه بوده و راه هدایت را به مردم نشان می‌دهند اظهار کرد: همه مدیران و مسئولان باید مسئولیت‌ها و وظایف خود را به بهترین صورت انجام دهند تا در راه شهیدان و امام شهیدان و اهداف آنان قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا، چون خورشیدی فروزان در تشخیص حق از باطل، مسیر را هموار نموده تا  مردم با بصیرت و آگاهی در راستای کشف حقیقت گام بردارند.  

رئیس شورای قضایی استان صلابت، اقتدار، امنیت و سربلندی امروز جامعه را مرهون شهدا و جانفشانی‌های و ایثارگری‌های آنها دانست و گفت: همه باید قدردان شهدا و خانواده‌های معظم شهدا و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

در این مراسم که با حضور تعداد زیادی از کارکنان دستگاه قضایی استان همراه بود، حاضران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، با گلباران مزار شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم به مقام شامخ همه شهدا ادای احترام کرده و با آرمان‌های رفیع آنان تجدید میثاق نمودند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار