مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

بازدارندگی و بالندگی ما ارتباط مستقیمی با شرکت حداکثری مردم در انتخابات دارد

سردار مرادحاجتی گفت: دشمنان ما از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کنند و امروز بهترین عرصه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، حضور حداکثری در انتخابات به عنوان تجلی مناسب‌ترین شکل دموکراسی است.
کد خبر: ۶۷۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵ - 22June 2024

بازدارندگی و بالندگی ما ارتباط مستقیمی با شرکت حداکثری مردم در انتخابات داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در کارگاه نهضت آگاه سازی سیاسی نیروهای گروه ششم پدافند هوایی در جاده اهواز به اندیمشک به تشریح فضای کنونی حاکم بر جامعه و اهمیت انتخابات پرداخت و ضمن گرامی‌داشت هفته قوه قضائیه، اظهار داشت: همان‌گونه که صدها رسانه معاند برای سرد شدن انتخابات تلاش و تولید محتوا می‌کنند، ضرورت دارد ما چند برابر آن شرایط کنونی کشور را تبیین و مردم را به حضور در این عرصه ترغیب کنیم.

وی با اشاره به ضرورت پای بندی نامزد‌ها به اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت، افزود: نامزد‌ها مراقب باشند شیاطین با نفوذ خود در ستادها، موجب عقده گشایی و خدشه در وحدت و اتحاد مردم نشوند.

سردار مرادحاجتی گفت: دشمنان ما از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کنند و امروز بهترین عرصه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، حضور حداکثری در انتخابات به عنوان تجلی مناسب‌ترین شکل دموکراسی است.

وی اظهار امیدواری کرد: ان شاءالله جشن و سرور ما در عید غدیر، با جشن انتخابات و حضور حداکثری در هشتم تیرماه، تکمیل و دل امام ، شهدا و قلب رهبر عزیزمان شاد شود. باید به گونه‌ای در انتخابات شرکت کنیم که روح رئیس جمهور شهیدمان و همراهان خدمتگزارش هم شاد شود.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با تأکید بر شرکت در انتخابات، متذکر شد: اگر در انتخابات پرشور شرکت کنیم دستاورد‌های مختلفی که داریم، مثل ارتقای توان بازدارندگی در بعد نظامی تقویت می‌شود و همچنین توان مقابله با دشمنان را در هر جبهه‌ای به دست می‌آوریم. بازدارندگی و بالندگی ما ارتباط مستقیمی با شرکت مردم در انتخابات دارد. 

سردار مرادحاجتی افزود: نیروهای مسلح فرزندان ملت و سربازان مقام معظم رهبری هستند و همه نامزدها را احترام می‌کنند و به هیچ وجه وارد این فضاهای سیاسی و مشاجرات کنونی نمی‌شوند اما امنیت و صلابت انتخابات را رصد و کنترل می‌کنند تا کسی نتواند به این کارزار مردمی خدشه وارد کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار