سرلشکر موسوی:

موانع و مشکلات هرگز ارتش را متوقف نمی‌کند

فرمانده کل ارتش گفت: با کار و مدیریت جهادی هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهیم که چالش‌ها، موانع و مشکلات، ارتش را از دستیابی به اهداف خود باز بدارد.
کد خبر: ۶۷۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸ - 22June 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در آیین افتتاح پروژه ۸۳۹ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش پیشتاز نهضت مسکن کارکنان ارتش است.

سرلشکر موسوی

سرلشکر موسوی ادامه داد: امیدواریم به برکت این ایام، در روز جمعه انتخابات پرشور و باشکوهی داشته باشیم و یک رئیس جمهور پای کار، ولایی و مردمی انتخاب شود؛ همان‌گونه که در این سه سال شاهد مجاهدت‌های شهید رئیسی بودیم.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش یک نیروی پیشگام در عرصه‌های مختلف است، افزود: اتفاقات بسیار خوبی در دوران مدیریت و فرماندهی امیر سرتیپ «حیدری» افتاده که جا دارد این موفقیت‌ها را به کارکنان ارتش تبریک بگوییم؛ به‌ویژه همین پروژه‌های ساخت مسکن که امروز تعدادی از کارکنان  خانه‌دار می‌شوند.

فرمانده کل ارتش تأکید کرد: باید تلاش کنیم که در سطح ارتش هیچ‌کدام از کارکنان نگران خانه‌دار شدن نباشند و برنامه‌های ما در این عرصه هم برای تحقق همین امرِ مهم است. خوشبختانه نیروی زمینی ارتش در این عرصه به عنوان یک الگو و پیشگام عمل کرده است.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه ساخت مسکن با موانع بسیاری روبه‌رو است، گفت: فرماندهان ما به میدان آمده‌اند تا خواسته چندین ساله رهبر معظم انقلاب اسلامی را تحقق ببخشند؛ اما موانع بسیاری پیش رو است و مقررات و قوانین دست‌وپاگیر، مانع کار است که لازم است با همکاری مسئولان، این موانع مرتفع شود.

وی با تأکید بر اینکه در کار جهادی هیچ مانع و مشکلی نباید ما را متوقف کند، عنوان کرد: ما در ارتش هم‌پیمان شده‌ایم که با کار و مدیریت جهادی هیچ‌گاه اجازه ندهیم که چالش‌ها، موانع و مشکلات، ما را در مسیر پیشبرد اهداف متوقف کند.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: ما در ارتش هیچ‌گاه از سختی‌ها و موانع خسته نمی‌شویم و به مسیر خود برای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و رضایت ایشان ادامه می‌دهیم؛ چرا که لبخند افراد بعد از خانه‌دار شدن، بزرگترین پاداش برای ماست.

سرلشکر موسوی ارائه خدمات به بیماران صعب‌العلاج را یکی دیگر از برنامه‌های ارتش دانست و خاطرنشان کرد: با پیشنهاد خوب امیر «حیدری» مجموعه‌ای برای ارائه خدمات و نگهداری بیماران صعب‌العلاج ساخته شده است که امروز افتتاح شد و از این بابت هم خدا را شاکریم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار