سرلشکر موسوی در جمع خبرنگاران:

نیروی زمینی ارتش در ساخت مراکز فرهنگی و خدمات‌رسانی پیشرو است

فرمانده کل ارتش با تأکید بر تداوم نهضت ساخت مسکن برای کارکنان آجا گفت: نیروی زمینی ارتش در عرصه ساخت مسکن سازمانی، شخصی و مراکز فرهنگی و خدمات‌رسانی پیشرو است.
کد خبر: ۶۷۴۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲ - 22June 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در حاشیه افتتاح پروژه ۸۳۹ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش که صبح امروز (شنبه) در مرکز آموزش پشتیبانی نزاجا و همزمان در چندین شهر کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به برکت دهه امامت و ولایت و با تلاش‌های همرزمان نیروی زمینی ارتش در جهت ساخت منازل سازمانی و غیر سازمانی، امروز تعداد ۸۳۹ واحد در شهر‌های تهران، کاشان، شیراز، کرمانشاه و تربت حیدریه تحویل خانواده‌های محترم این نیرو شد.

سرلشکر موسوی

امیر سرلشکر موسوی با تأکید بر اینکه نهضت ساخت مسکن کارکنان همچنان ادامه دارد، افزود: این نهضت ادامه می‌یابد تا کارکنان دغدغه‌ای برای مسکن نداشته باشند و ان‌شاءالله تدابیر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در این زمینه در ارتش اجرا می‌شود.

فرمانده کل ارتش همچنین با اشاره به افتتاح مرکز نگهداری و توانبخشی بیماران ذهنی، حرکتی و جسمی گفت: پروژه مرکز نگهداری و توانبخشی بیماران ذهنی یک الگوی ابداعی بود که توسط فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش در راستای رسیدگی به وضعیت بیماران صعب‌العلاج انجام شد و برای کسانی در نظر گرفته شده که نگهداری آن‌ها دچار مشکلات عدیده‌ای است.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در عرصه ساخت مسکن سازمانی، شخصی و مراکز فرهنگی و خدمات‌رسانی پیشرو است، خاطرنشان کرد: مرکز نگهداری و توانبخشی بیماران ذهنی، حرکتی و جسمی یک مجموعه ۱۰۰ تختخوابی است که با کمک سازمان بهزیستی مورد بهره‌داری قرار گرفته است تا باری از دوش خانواده‌های دارای بیمار صعب‌العلاج برداشته شود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار