همایش «در امتداد بدرقه شهیدان» در قم برگزار شد

همایش «در امتداد بدرقه شهیدان» در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سالن همایش ایثار مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵ - 22June 2024

همایش «در امتداد بدرقه شهیدان» در قم برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، اجتماع راویان دفاع مقدس و مبلغان حوزه ایثار و شهادت با عنوان همایش «در امتداد بدرقه شهیدان» در آستانه عملیات بزرگی تبلیغی انتخابات ریاست جمهوری، در سالن همایش ایثار مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم برگزار شد.

سید احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور شهید در امر مردمی‌سازی دولت در این همایش طی سخنانی با تشریح ویژگی‌های شخصیتی شهید آیت الله رئیسی و برخی فعالیت‌های صورت گرفته در دولت سیزدهم، اخلاص و مجاهدت رئیس جمهور شهید را موجب نزول نصرت‌های الهی همانند دوران دفاع مقدس دانست.

وی افزود: شهید آیت الله رئیسی ثابت کرد که با الگوی مدیریت دینی است که می‌شود دنیای مردم را اصلاح کرد و شاهد نصرت‌ها پی در پی الهی بود و توانست شعار سال را در همه حوزه‌ها عملیاتی کند.

در همایش فوق، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان مدیر موسسه روایت سیره شهدا، سردار حسین کاجی مدیر موسسه حماسه ۱۷ و حجت الاسلام رمضانعلی کلاته مدیر موسسه امیر بیان به بیان نکاتی پیرامون اهمیت تبلیغ و دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات پرداختند.

در این همایش، حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ نشر و ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، محسن محرری رئیس شورای اسلامی شهر قم، جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و جبهه مقاومت، دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان قم و راویان و مبلغانی از انجمن راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم، موسسه روایت سیره شهدا، تشکل فراگیر تبلیغ و شبکه ملی وارثون حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار