نماینده ولی فقیه در استان همدان:

شهید رئیسی توجه ویژه‌ای نسبت به مسئله نظام تعلیم و تربیت کشور داشت

«شعبانی» با بیان اینکه توجه دولت سیزدهم نسبت به دانشگاه فرهنگیان قابل تقدیر است، گفت: شهید رئیسی توجه ویژه‌ای نسبت به مسئله نظام تعلیم و تربیت کشور داشت.
کد خبر: ۶۷۴۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲ - 22June 2024

شهید رئیسی توجه ویژه‌ای نسبت به مسئله نظام تعلیم و تربیت کشور داشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز (شنبه) در دیدار با وزیر آموزش و پرورش، اظهار داشت: شهید رئیسی توجه ویژه‌ای نسبت به مسئله نظام تعلیم و تربیت کشور داشت.

وی با بیان اینکه توجه دولت سیزدهم نسبت به دانشگاه فرهنگیان قابل تقدیر است، افزود: اگر ماهیت انقلاب اسلامی به درستی درک شود، آموزش و پرورش اساسی‌ترین جایی است که باید در آن سرمایه گذاری شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: امیدواریم سند تحول بنیادین در آینده نیز مورد حمایت قرار گیرد و این مسیر خدمت ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه امروز ارتباط با نسل جدید را باید به درستی فرا بگیریم، گفت: اردوگاه‌ها بستر مناسبی هستند که در کنار تفریح، باید مباحث تربیتی نیز مورد توجه قرار گیرد.

شعبانی با اشاره به اینکه خیر انسان در احترام به استاد است، متذکر شد: ارتقا منزلت معلم در جامه یک ضرورت است و همه باید برای این مهم تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار