مسئول سازمان حفظ آثار دفاع مقدس سپاه:

هدف از برگزاری کنگره‌های شهدا جریان‌سازی در بین مردم است

سردار «آزادی» گفت: کنگره‌های شهدا باید در همه اقشار مردم جریان‌ساز باشند، به گونه‌ای که هر قشر یک رویداد جریان‌ساز را در دستور کار قرار دهد و بتواند ذهن همه را به سمت انتقال پیام شهید سوق دهد.
کد خبر: ۶۷۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶ - 22June 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد_ مریم بردیده، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا آزادی» مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه، در نشست شورای سیاست‌گذاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام خمینی (ره) تقدیر و تشکر از کار‌های انجام شده در خصوص دومین کنگره ملی شهدای استان ، اظهار داشت: از طریق فضای مجازی و شبکه های  ملی اقدامات انجام شده و برگزاری اجلاسیه‌ها که در حد یک کنگره بود، رصد شدند و باید گفت که در این زمینه به خوبی عمل شده است.
 
سردار آزادی افزود: در بازسازی عکس شهدا، تابلو فرش تمثال شهدا، عملیات زیرساختی برای رزمایش فصل شیدایی در استان از کار‌های فاخری است که در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است.
 
مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: در دیدار سال گذشته مقام معظم رهبری با دست اندرکاران کنگره‌های ملی شهدا، فرمودند: کنگره‌های شهدا دو کارکرد مهم یعنی یاد شهدا و انتقال پیام شهدا را دارند و انتقال پیام شهدا و ماندگاری آن با هنر میسر می‌شود.
 
وی ادامه داد: ما باید روی محصولات و تولیدات هنری باید تمرکز کنیم و لذا با وقت گذاشتن بر روی این بخش، امیدواریم آثار فاخری که شایسته این استان است تولید و بهره‌برداری شود که بتواند پیام شهدا را به خوبی منتقل کند.
 
هدف از برگزاری کنگره‌های شهدا جریان سازی در بین مردم است
 
این مسئول تصریح کرد: در خصوص کتاب‌های تولیدی در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان تقویمی تهیه و کتاب‌هایی چاپ شوند که از بهترین محتوا و طرح جلد برخوردار باشند.
 
سردار آزادی اضافه کرد: زندگینامه داستانی و خاطره مستند تولید شود چرا که امروزه جوانان به این گونه آثار علاقه‌مند هستند.
 
وی افزود: در تولید فیلم، نماهنگ و مستند آثاری بیشتری می‌توان تولید کرد و تولید آثار هنری نیز باید فاخر و در شبکه‌های ملی پخش شود.
 
مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر جریان سازی و برانگیختگی تاکید دارند و فرمودند: مقصود از بزرگداشت شهدا، جریان سازی است که باید فکری و عملی صورت گیرد، گفت: کنگره‌های شهدا باید در همه اقشار مردم جریان ساز باشند، به گونه‌ای باشد که هر قشر یک رویداد جریان ساز را در دستور کار قرار دهد که بتواند ذهن همه را به سمت شهید و انتقال پیام شهید سوق دهد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار