توزیع بیش از 46 هزار کیلوگرم گوشت بین نیازمندان هرمزگانی در قالب«پویش نذر قربانی»

«باسره» گفت: در عید سعید قربان امسال، 46 هزار و 481 کیلوگرم گوشت با همکاری خیرین و مراکز نیکوکاری در قالب «پویش نذر قربانی»  بسته بندی و بین خانواده های تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان استان هرمزگان توزیع شد.
کد خبر: ۶۷۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲ - 22June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان،«حمید باسره» مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت در خصوص جمع آوری و توزیع گوشت قربانی، اظهار داشت: به مناسبت عید سعید قربان، تعداد 858 راس گوسفند، 240 راس گاو و 5 نفر شتر از سوی حجاج و خیرین به کمیته امداد امام خمینی(ره) جهت قربانی و توزیع بین خانواده های تحت حمایت این نهاد و نیازمندان اهدا شد.

باسره افزود: پس از ذبح این تعداد دام سبک و سنگین، بیش از 46 هزار و 481 کیلوگرم گوشت گرم به ارزش 28 میلیارد و 10 میلیون تومان در قالب "پویش نذر قربانی"  بسته بندی و با همکاری خیرین و مراکز نیکوکاری و با حفظ کرامت انسانی نیازمندان و رعایت دستورالعمل های بهداشتی مورد نظر اداره دامپزشکی در شهرستان های سراسر استان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان با اشاره به اینکه خیرین نقش مؤثری در عرصه کمک رسانی به محرومین و رفع مشکلات اقشار نیازمند جامعه دارند، بیان کرد: خیرین نیک اندیش در اعیاد و مناسبت‌های ملی و مذهبی با کمک‌هایشان به این نهاد مقدس همواره در عرصه خدمت رسانی به ولی نعمتان پیش گام بوده اند و این نقش موثر خودجوش مردمی در "پویش نذر قربانی" امسال نیز همچون گذشته به نحو مطلوبی انجام گردید و ما قدردان و سپاسگزار این همراهی اثربخش مردم نوع دوست استان هرمزگان هستیم. 

باسره در پایان خاطرنشان کرد: این هم افزایی مردم و خیرین در پویش نذر قربانی سال ١۴٠٣ نسبت به عید قربان  سال گذشته ، 57 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار