جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

شکل گیری اقدامات فرهنگی در کنگره ملی شهدای استان باعث کشف استعداد‌های هنری شد

سردار «مثنوی» گفت: کرد: شکل گیری اقدامات متعدد فرهنگی و هنری در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد منجر به خلق و کشف استعداد در بین هنرمندان این استان شد.
کد خبر: ۶۷۴۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷ - 22June 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد،سرتیپ دوم پاسدار «مصطفی مثنوی» جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای سیاست گذاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه فضای استان از یک سال قبل تاکنون معطر به عطر وجود شهدا است، اظهار داشت: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان ۲۵کمیته و ۶ کارگروه در استان تشکیل شد، همه دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف در این زمینه فعال بودند.
 
سردار مثنوی افزود: طبق ابلاغ‌هایی که متأثر از فرمایشات مقام معظم رهبری، دریافت شد برانگیختگی عمومی بود که این مهم را در استان شاهد بودیم، هم در بحث جهاد تبیین و هم در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات که توانستیم رتبه اول را به دست آوریم.
 
جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در کنار اجلاسیه‌های شهرستانی ۵۰ موکب برپاشد و همچنین نمایشگاه‌های بزرگی برپا شد که شاهد نقش‌آفرینی گروه‌های مردمی بودیم.
 
وی گفت:در اجلاسیه‌های شهرستانی ۹۰ درصد جمعیت شهرستان‌ها شرکت می‌کردند و تاکنون بیش از ۷۰ هزار نفر در اجلاسیه‌های شهرستانی حضور پیدا کردند.
 
سردار مثنوی اضافه کرد: اقدامات متعدد فرهنگی و هنری در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان شکل گرفت، شامل تهیه و تولید محصولات دیجیتالی که منجر به خلق و کشف استعداد در بین هنرمندان استان شد.
 
شکل گیری اقدامات فرهنگی در کنگره ملی شهدای استان باعث کشف استعداد‌های هنری شد
 
این مسئول ادامه داد ۳۵ هزار عنوان برنامه در ۱۸ فصل در کمیته‌ها تدوین شد و به صورت مرتب در شورای سیاست‌گذاری و اجرایی کنگره ملی شهدا رصد می‌شوند که بخشی از این برنامه‌ها اجرا شده و مابقی در دست اقدام است.
 
وی با بیان اینکه به واسطه برگزاری اجلاسیه‌های شهدا شوق مردم به وضوح قابل مشاهده است، گفت: برگزاری اجلاسیه‌ها نیز به صورت زنده از رسانه ملی پخش و در فضای مجازی نیز در قالب‌های مختلف بازنشر شد.
 
جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در جمع‌آوری آثار شهدا به یک نقطه مطلوب رسیدیم که ۲ هزار شهید در استان پذیرفته است.
 
این مسئول بیان کرد: تاکنون ۱۱ اجلاسیه برگزارشده است که قریب به ۱۲ اجلاسیه دیگر برگزار خواهد شد و اجلاسیه دو شهرستان گچساران و دنا در چند روز آینده برگزار می‌شود.
 
«سید جواد هاشمی مهر» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کنگره ملی ۲ هزار شهید استان علی رغم بضاعت مالی که وجود داشت، با همکاری تمامی ادارات و سازمان‌ها در سطح استان و کشور رویدادی فاخر و بی نظیر است..
 
هاشمی مهر عنوان کرد: سرکشی از خانواده‌های شهدا قبل از برگزاری اجلاسیه‌ها در شهرستان ها، از کار‌های مهم انجام شده در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان بود.
 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تهیه تصاویر شهدای والامقام در خیابان‌ها و میدان‌های شهر‌ها را از اقدامات دیگر کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد برشمرد و گفت: این تصاویر به بهترین نحو ممکن جهت نصب در شهرستان‌های استان آماده شده بودند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار