نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

استفاده از المان‌های شهدا تاثیر زیادی در فرهنگ عمومی خواهد داشت

آیت‌الله «حسینی» گفت: المان‌های شهدا در سطح استان باید بیشتر شود چرا که تاثیر زیادی در فرهنگ عمومی و رفتار شهروندان خواهد داشت.
کد خبر: ۶۷۴۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۴ - 22June 2024
استفاده از المان‌های شهدا تاثیر زیادی در فرهنگ عمومی خواهد داشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله«سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای سیاست گذاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: امروز اگر عزت جهانی داریم به برکت خون شهدایی است که در عرصه های مختلف که برای این عظمت جهانی تلاش کردند.
 
آیت‌الله حسینی افزود: اگر انقلاب و شهدا و ایثارگران نبودند و وضعیت امروز ما مانند زمان طاغوت ادامه دار بود   شرایط خفت باری داشتیم و در وقایع غزه شریک بودیم .
 
 نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: عظمت، قدرت و مجد امروز کشور به برکت خون شهدا است ما نیز بر سفره شهدا نشسته ایم و هر چقدر که یاد شهدا را گرامی بذاریم سرمایه‌گذاری کردیم.
 
وی با بیان اینکه بسیاری تلاش کردند که در عرصه های مهم قهرمان سازی کنند، تاکید کرد: کسانی که از عزت و خاک یک ملت دفاع کردند قهرمان و سرمایه های عظیم هستند نه کسانی که در کنار دشمن و بر علیه مردم ایستاده‌اند.
 
آیت‌الله حسینی عنوان کرد: دشمن به دنبال انحراف افکار جوانان است و اگر موفق شود و این افکار غلط بر جامعه حاکم شود ،ملیت دین،استقلال و عزتمان را از دست خواهیم داد.
 
وی افزود: کوچه‌ها به نام شهدا قرار دارند و این باعث خرسندی است اما المان های شهدا در سطح استان باید بیشتر شود چرا که تاثیرگذاری زیادی در فرهنگ عمومی و رفتار شهروندان خواهد داشت.
 
انتهای خبر/
نظر شما
پربیننده ها