فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

رأی‌دادن و انتخاب اصلح حجت شرعی است

سردار باقری گفت: رأی دادن و انتخاب اصلح یک حجت شرعی است، ما باید ببینیم چه کسی به دنبال عزت ایران اسلامی است و به دیگران باج نمی‌دهد.
کد خبر: ۶۷۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۴ - 22June 2024

رأی‌دادن و انتخاب اصلح حجت شرعی است به گزارش دفاع‌پرس از لرستان، سردار «نعمت‌الله باقری» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز(شنبه) در همایش جهاد تبیین و نهضت روشنگری در انتخابات که در سالن همایش جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز در انتخابات با دو گفتمان مواجه هستیم، اظهار داشت: گفتمان اول امید مظلومان جهان شده و همه دشمنان از این گفتمان هراس دارند، گفتمانی که در آن رئیس جمهور ما در سازمان ملل از محرومان، مردم فلسطین، محور مقاومت و شهید سلیمانی دفاع می‌کند.

وی تصریح کرد: آن‌ها می‌گویند اگر قرار است مشکلات حل شود باید نگاه ما به سمت غرب باشد اما دولت سیزدهم راهی را که به سمت غرب باز بود بست و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان کشید؛ ۱۸ بانک، کشتیرانی و بیمه در دوران برجام تحریم بودند در صورتی که دولت انقلابی و گفتمان انقلابی نشان داد اگر به دنبال عزت و ارزش‌های اسلامی هستیم پیرو فرامین امامین انقلاب می‌توانیم بدون برجام حرکت کنیم.

سردار باقری بیان کرد: امروز حجت شرعی برای همه ما تمام شده، گفتمانی که در مقابل گفتمان انقلاب اسلامی و دولت سیزدهم قرار گرفته به خوبی می‌داند که امروز نگاه مردم به دولت انقلابی سیزدهم است و اگر می‌خواهند برنده این مسابقه سیاسی باشند باید این نگاه را از دولت سیزدهم بردارند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه انتخاب فردی که باعث شدت حرکت نظام می‌شود مهم است، اظهار کرد: رأی دادن و انتخاب اصلح یک حجت شرعی است، ما باید ببینیم چه کسی به دنبال عزت ایران اسلامی است و به دیگران باج نمی‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار