مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

مشارکت حداکثری در انتخابات خط بطلانی بر تمامی نقشه‌های دشمنان است

سردار «خوشبخت» گفت: امروز دشمنان به دنبال شبهه افزایی و ایجاد دو دستگی در نظام هستند و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند؛ لذا جهاد تبیین از مهم‌ترین راه خنثی سازی حربه‌های دشمن است و با مشارکت حداکثری در انتخابات خط بطلانی بر تمامی تصورات غلط دشمنان خواهیم کشید.
کد خبر: ۶۷۴۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۷ - 23June 2024

مشارکت حداکثری در انتخابات خط بطلانی بر تمامی تصورات غلط دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز در جمع مشمولین اعزام به خدمت سربازی در محل نظام وظیفه انتظامی استان، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه امامت ولایت اظهار داشت: ملت غیور و ولایت مدار ایران در صحنه‌های ماندگار و متعدد انقلاب به خصوص سیاسی با حضور گسترده خود تا به حال حماسه آفرینی‌های بسیاری را به ارمغان آورده‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه با بیان اینکه مردم با بصیرت و هوشیاری خود به اهداف متعالی انقلاب اسلامی ایمان دارند اذعان کرد: انقلاب اسلامی نشأت گرفته از ویژگی‌های الهی است.

وی گفت: امروز این وظیفه بر دوش تک تک ما است تا با مشارکت حداکثری در انتخابات در مسیر شهدا حرکت کنیم و از سوی دیگر با دعوت، ترغیب و ایجاد همدلی برای حضور همگانی پای صندوق‌های رای پرچم دار جهاد تبیین و روایت‌گر حقیقی مکتب ایثار و شهادت باشیم.

سردار خوشبخت افزود: شهدا به میدان جهاد آمدند و در برابر جنگ‌طلبی دشمنان؛ ایثاری کربلایی و مکتبی عاشورایی را در سایه پرچم جمهوری اسلامی ایران تحقق بخشیدند و امروز نیز در جنگ اقتصادی و روایت‌ها باید همه باهم و در کنار هم برای پاسداری از این مکتب به میدان بیاییم و حضوری ولایی و مکتبی انقلابی را با سرمایه گذشته و امید به آینده رقم بزنیم تا دشمنان بدانند این نهضت هم چنان ادامه دارد. 

مدیرکل حفظ  آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه درباره اهمیت انتخابات پیشِ رو با اشاره به لزوم جهاد تبیین و مشارکت حداکثری ادامه داد: امروز دشمنان به دنبال شبهه افزایی و ایجاد دو دستگی در نظام هستند و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند؛ لذا جهاد تبیین از مهم‌ترین راه خنثی سازی حربه‌های دشمن است و با مشارکت حداکثری در انتخابات خط بطلانی بر تمامی تصورات غلط دشمنان خواهیم کشید.

وی با اشاره به مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی که مظلومان و آزادگان جهان به او افتخار می‌کنند خود را سرباز امامین انقلاب می‌دانست و باید با تاسی به این مکتب، مشارکت حداکثری را ترویج کرد و با استفاده از مهارت‌های ارتباطی ظرفیت‌ها و سرمایه‌های اجتماعی از دست رفته را برگرداند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار