مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

انتخابات عرصه احقاق حق آحاد مردم/ رئیس جمهور آینده باید گره‌گشا از مشکلات جامعه باشد

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: عرصه انتخابات، عرصه تعیین سرنوشت، ادای تکلیف و احقاق حق آحاد ملت ایران اسلامی است و مشارکت باید صورت بگیرد تا این تکلیف تحقق پیدا کند.
کد خبر: ۶۷۴۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷ - 23June 2024

انتخابات عرصه احقاق حق آحاد مردم/ رئیس جمهور آینده باید گره‌گشا از مشکلات جامعه باشدسردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان رضوی با گرامیداشت یاد و نام شهیدان به خصوص خادم‌الرضا، شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید دارند، با رفتن یکی از فرزندان خدوم، در مسیر پر بهجت نظام مقدس جمهوری اسلامی و حرکت رو به جلو انقلاب اسلامی خللی ایجاد نخواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، افزود: عرصه انتخابات، عرصه تعیین سرنوشت، ادای تکلیف و احقاق حق آحاد ملت ایران اسلامی است و مشارکت باید صورت بگیرد تا این تکلیف تحقق پیدا کند.

این مسئول افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخابات را به مثابه شب قدر نظام می‌دانند چراکه مردم در روز انتخابات سرنوشت چهار سال اداره کشور را رقم می‌زنند، پس لازم است آحاد مردم بخصوص مردم انقلابی و ارزشمدار خراسان رضوی، با دقت نظر و توجه بیشتر برای انجام این وظیفه و احقاق حق خود در انتخابات شرکت کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: بزرگترین میراثی که شهید جمهور به یادگار گذاشت این بود که تراز جدیدی از خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی تعریف کرد. امروز اگر کسی خود را در معرض انتخاب مردم قرار می‌دهد باید خود را برای چنین خدمتی آماده کند.

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: شهید جمهور در آستانه 46 سالگی انقلاب اسلامی الگوی جدیدی از رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی ارائه کرد و خود، خدمت را تا سرحد اعلا به انجام رساند. خادم‌الرضا، آیت‌الله رئیسی در این مقطع از تاریخ انقلاب اسلامی این حقیقت را به اثبات رساند که می‌توان انقلابی، جهادی و مردمی کار کرد و ولایتمدار، مردم‌دوست و استکبارستیز بود.

وی بیان داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای رئیس جمهور نقش‌هایی تعیین شده که از جامعه ایثارگری، جهادی، بسیجی، درخواست می‌کنم که به این نقش‌ها در انتخاب خود بیشتر توجه داشته باشند.  

این مسئول تاکید کرد: مردم ایران اسلامی باید از بین نامزدهای ریاست جمهوری، فردی را برای تصدی مسئولیت رئیس جمهوری انتخاب کنند که بتواند راه شهید آیت‌الله رئیسی را با قدرت ادامه داده و گره‌گشا از مشکلات مردم باشد و خود را خادم جمهور و مجری قوانین و مقرارت کشور بداند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور آینده کشور، یادآور شد: کار جهادی و انقلابی را ادامه دهد و در عرصه مدیریت کشور روش انقلابی شهید جمهور را استمرار ببخشد. در حوزه هماهنگی و همدلی با سایر قوا سخت‌کوش باشد و برای جلب رضایت الهی از خود بگذرد و برای حفظ وحدت و افزایش کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشقدم باشد. برای بی‌اثر شدن تحریم‌ها تلاش کند و نگذارد بر زندگی مردم سایه انداخته و آن‌ها را در اداره زندگی و معیشت مستاصل کند. با فساد و بی‌انضباطی در سیستم اداری و اقتصادی مبارزه کند.

سردار یوسفعلی‌زاده ابراز داشت: رئیس جمهور آینده باید امید و اتکا به آینده را در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی به آحاد ملت هدیه دهد و به آن‌ها این اطمینان را بدهد که در مسیر رهروی شهیدان ثابت قدم است و آرمان‌های انقلاب اسلامی کماکان در دستور کار آحاد مدیران و مسئولین کشور قرار دارد.

وی در ادامه با تبیین توطئه‌های دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌ سیاسی، خاطرنشان کرد: دشمن در ایام انتخابات اقداماتی را انجام می‌دهد تا مانع مشارکت حداکثری مردم در این حماسه سیاسی باشد که مردم باید مراقب و هوشیار باشند. آرزوی دشمن این است که انتخابات در کشور برگزار نشود و اگر هم برگزار شد مخدوش و یا با مشارکت حداقلی مردم باشد. همچنین در تلاش است با ایجاد دوقطبی‌های کاذب و مخرب، مردم را به جان هم بیندازد تا این رویداد مهم در یک فضای سالم، برادرانه و توام با اخلاق انجام نشود. جریانات متمایل به غرب و وابسته به نظام سلطه، به دنبال تقویت جریان سازش با استکبار هستند و با حمله به نهادهای انقلابی همچون شورای نگهبان که فدایی ملت و سپر آن‌ها در حوادث هستند می‌خواهند آن‌ها را تضعیف ‌کنند. دشمنان فرامنطقه‌ای، منطقه‌ای و ایادی دشمن در داخل کشور معمولا متمایل به این حرکت هستند که باید تلاش کنیم در کمند توطئه‌ آنان گرفتار نشویم.

این مسئول بیان داشت: از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت و بسیجیان انقلابی و جهادی درخواست دارم با مشارکت پرشور و همه جانبه و آگاهانه خود، خواب‌های پریشان دشمن را نقش بر آب کنند و با کمک به تقویت امنیت عمومی در جامعه مانع هرگونه ناامنی شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی افزود: در دوره‌ای که رقابت‌های انتخاباتی و تلاش‌های کاندیداها جریان دارد سعی شود به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر پرهیز از بداخلاقی‌ها و تهمت‌ها و گفتارها و مواضع دشمن‌شادکن، عمل شود چراکه نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از تایید شورای نگهبان عبور کرده‌اند و طبیعتا صلاحیت‌ اولیه را دارند ولی ما موظف هستیم از بین افراد صالحی که تایید شده‌اند اصلح و کسی که بهترین خدمت را انجام می‌دهد انتخاب کنیم.

سردار یوسفعلی‌زاده گفتت: افراد واجد شرایط مکلف هستند با انتخاب فرد اصلح تکلیف خود را به انجام برسانند و اگر هم نیاز به مشورت دارند با افراد آگاهی که شناخت کامل نسبت به نامزدها دارند مشورت کند و رای خود را در روز هشتم تیر به عنوان ادای دین و امانت به صندوق اخذ رای بیندازد تا با حسن انتخاب خود بتوانند حرکت رو به پیشرفت ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را براساس الگوی مدیریتی و اخلاقی شهید آیت‌الله رئیسی که آن را با خستگی‌ناپذیری دنبال می‌کرد با قدرت پیش ببرد و این حرکت را استمرار ببخشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها