امام جمعه اسلام آباد غرب:

انتخابات نماد بارز مردم سالاری و جمهوریت است

حجت الاسلام «موسوی» گفت: انتخابات نماد بارز مردم سالاری و جمهوریت است و همه تلاش دشمن، جدا کردن مردم از حاکمیت و کم رنگ کردن انتخابات در کشور است.
کد خبر: ۶۷۴۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۶ - 23June 2024

انتخابات نماد بارز مردم سالاری و جمهوریت استبه گزارش دفاع پرس کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین «سید روح الله زمانی موسوی» امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب شامگاه (شنبه) در جمع انتخاباتی کارکنان پایور پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه که در سالن همایش این پایگاه برگزار شد، اظهار داشت: همه پیروزی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی با حمایت و پشتیبانی مردم آگاه، همیشه در صحنه، شجاع و با بصیرت به دست آمده است.

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به نمونه‌هایی از پشتیبانی‌های مردم از انقلاب اسلامی، افزود: یکی از مصادیق آن حضور و شرکت ملت ایران در انتخابات است.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش رو، ادامه داد: انتخابات نماد بارز مردم سالاری و جمهوریت است و همه تلاش دشمن، جدا کردن مردم از حاکمیت و کم رنگ کردن انتخابات در کشور است.

وی با دعوت از مردم جهت مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: مردم در روز جمعه هفته جاری با حضور گسترده در این انتخابات بار دیگر ولایتمداری و ولایت محوری خود را به رخ استکبار جهانی خواهند کشید و همه نقشه‌های آنها را برای مشارکت حداقلی با شکست مواجه خواهند کرد.

 امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب حضور حداکثری، همگانی و آگاهانه را عامل خنثی سازی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان این مرز و بوم دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار