فرماندار بوشهر تأکید کرد؛

لزوم معرفی دستاوردهای شهید «رئیسی» در جامعه

«رحیمی» گفت: رسانه‌ها باید اقدامات خوب دولت شهید رئیسی و زیرساخت‌های که بازسازی شده را معرفی کنند.
کد خبر: ۶۷۴۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳ - 23June 2024
لزوم معرفی دستاوردهای شهید «رئیسی» در جامعه«صالح رحیمی» فرماندار بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر با بیان اینکه انتخابات از جنس حضور اجتماعی و سیاسی و امنیتی است اظهار داشت: اگر انتخابات با شکوه و حضور حداکثری انجام شود پیامد‌های سیاسی، اجتماعی و امنیتی خواهد داشت.
 
فرماندار بوشهر با اشاره به اینکه رئیس جمهور به پشتوانه مردم می‌تواند برنامه‌ها را اجرا و به بهره‌برداری برساند گفت: وقتی انتخابات با پشتوانه مردمی همراه باشد نشانه قوی‌بودن کشور است.
 
وی با بیان اینکه وقتی مردم رئیس جمهور را انتخاب می‌کنند در امورات قوه مجریه مشارکت دارند افزود: حضور مردم می‌تواند باعث ناامیدکردن دشمنان و افرادی که چشم طمع به این نظام مقدس دارند ایجاد و شور و نشاط و امیدواری در کشور ایجاد کند.
 
رحیمی با تأکید بر اینکه نامزد‌های مردم باید مردم‌دار باشند و به راحتی با مردم ارتباط بگیرند تصریح کرد: وقتی ارتباط‌گیری بین دولت و مردم رخ می‌دهد مسلماً اقدامات خوبی نیز صورت خواهد گرفت.
 
فرماندار بوشهر با بیان اینکه رئیس جمهور خستگی‌ناپذیری و تلاش شبانه‌روزی در راستای حل مشکل مردم داشته باشد خاطرنشان کرد: رئیس جمهور با صداقت در گفتار باعث اعتمادسازی در جامعه می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور باید بتواند بین همه سلایق و طیف‌های مختلف وحدت ایجاد کند بیان داشت: رئیس جمهور به‌جای نزاع سیاسی باید به‌دنبال نشاط سیاسی باشد.
 
رحیمی ضمن توصیه به اطللاع‌رسانی صحیح رسانه‌ها ادامه داد: رسانه‌ها باید اقدامات خوب دولت شهید رئیسی را منتشر کنند و زیرساخت‌های که بازسازی شده است را بیان کنند.
 
فرماندار بوشهر پای کار بودن حتی در روز‌های جمعه و تعطیل، حضور در بین مردم را از خصوصیات شهید رئیسی برشمرد و خاطرنشان کرد: باید تلاش‌های شهید رئیسی را نشان داد تا و مردم نیز بتوانند از بین این نامزد‌ها شخصیتی شبیه ایشان اتتخاب کنند.
 
وی با بیان اینکه ورزشکاران، هنرمندان، چهره‌های سیاسی و... می‌توانند در مشارکت نقش خوبی داشته باشند افزود: شخصیت‌های مختلف در جامعه با توجه به علائق و سلایق طیف‌های خاص با ارتباط‌گیری شخصیت‌ها می‌تواند اعتمادسازی جهت حضور حداکثری داشته باشد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها