فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

امنیت در سایه نظم و انضباط حاصل می‌شود

سردار تقوی گفت: یگان‌های انتظامی در سایه نظم و انضباط می‌توانند به وظیفه خود برای تامین امنیت دست یابند و تولید امنیت در سایه نظم و مدیریت انتظامی حاصل می‌شود.
کد خبر: ۶۷۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲ - 23June 2024

امنیت در سایه نظم و انضباط حاصل می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در بازدید از ستاد انتظامی شهرستان داورزن ضمن تبریک دهه ولایت از تلاش کارکنان انتظامی در برقراری نظم و امیت پایدار تقدیر کرد.

این مسئول نظم و انضباط را پایه‌های محکم و دقیق بهره‌وری سازمان دانست و اظهار داشت: پلیس به‌عنوان نماد انضباط اجتماعی است و نظم و انضباط کارکنان فراجا در ماموریت‌های محوله نشان‌دهنده این است که در خدمت‌رسانی به مردم موفق هستیم.

وی همچنین نظم و انضباط را لازمه یک پلیس مقتدر دانست و یادآور شد: یگان‌های انتظامی در سایه نظم و انضباط می‌توانند به وظیفه خود برای تامین امنیت دست یابند و تولید امنیت در سایه نظم و مدیریت انتظامی حاصل می‌شود.

سردار تقوی تصریح کرد: از آنجا که فراجا به عنوان محور اصلی و مظهر برخورد با جرائم و ناهنجاری‌ها شناخته می‌شود، رفتار و کردار کارکنان آن به صورت مستمر تحت نظارت مردم قرار دارد؛ بر همین اساس حتی کوچک‌ترین کجی و انحراف پلیس نیز برای مردم پذیرفتنی نیست.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به نقش نظم‌پذیری کارکنان در پیشبرد اهداف سازمانی، بیان داشت: همین عامل باعث شده پلیس در انجام ماموریت‌های مختلف با بصیرت و آگاهی و به موقع حاضر شده و سربلند بیرون بیاید.
وی با تاکید بر اینکه، در راستای تحقق اهداف سازمانی فرماندهان و مدیران همواره باید دو اصل مهم را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: اصل اول و آنچه که بیش از هر عامل دیگری برای پلیس اولویت دارد، خودسازی است که این امر با نماز، قرآن و تقویت باور‌های دینی بیش از پیش جامه عمل به خود خواهد گرفت.

سردار تقوی ادامه داد: اصل دوم نیز ارتقا سطح آمادگی رزمی و جسمانی کارکنان است که با اتکا به ورزش، نظم و انضباط در امور تحقق می‌یابد.

این مسئول بر ضرورت حفاظت از نیروی انسانی به‌عنوان سرمایه ارزشمند هر سازمان تاکید کرد و افزود: این موضوع در مجموعه فراجا که کارکنان آن ارتباط مستقیم و مستمر با مردم دارند در صدر برنامه‌ها قرار دارد و باید توسط فرماندهان با جدیت پیگیری شود.

سردار تقوی با تاکید بر ارتقا و حفظ آمادگی کارکنان برای انجام ماموریت‌ها، ابراز داشت: آموزش، سرمایه‌ای کارآمد برای ارتقا امنیت بوده و موفقیت پلیس در سایه آموزش و به روز بودن دانش میسر است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: فرماندهان باید الگوی عوامل تحت امر خود، مخصوصا کارکنان وظیفه باشند و اگر رفتار و کردار فرمانده خوب باشد و اخلاق اسلامی را رعایت کند کارکنان جمعی هم تحت تاثیر این فرمانده با دیگران خوب رفتار خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها