فرمانده انتظامی خراسان رضوی مطرح کرد؛

تعامل و پشتیبانی قوه قضائیه محور موفقیت‌های مقتدرانه پلیس خدمتگزار

سردار تقوی گفت: تعامل و پشتیبانی قوه قضائیه از پلیس خدمتگزار موجب موفقیت فراجا در ماموریت‌ها شده است.
کد خبر: ۶۷۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹ - 03July 2024

تعامل و پشتیبانی قوه قضائیه محور موفقیت‌های مقتدرانه پلیس خدمتگزاربه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، نشست کمیته راهبردی تعامل دادگستری خراسان رضوی و فرماندهی انتظامی استان با حضور حجت‌الاسلام‌المسلمین «رضا زرندی» رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی، معاونین دادگستری استان، به دعوت سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در ستاد انتظامی استان برگزار شد.

سردار تقوی در این نشست با بیان این که امیدواریم همه ما بتوانیم در راستای صیانت و حفاظت انقلاب خدمت کنیم، اظهار داشت: تعامل و پشتیبانی قوه قضائیه از پلیس خدمتگزار موجب موفقیت فراجا در ماموریت‌ها شده است.

وی با گرامیداشت یاد و نام شهید آیت‌الله بهشتی افزود: امروز خوشحال هستیم قوه قضائیه مسیر شهید بهشتی را ادامه می‌دهد و ان‌شاءالله ما هم بتوانیم در راستای صیانت و حفاظت از انقلاب خدمت کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه همکاری با دستگاه قضائی و تعامل مثبت با قوه قضائیه ضروری است، تصریح کرد: تعامل و همکاری انتظامی با قوه قضائیه باید توسعه و ارتقا پیدا کند تا منجر به امنیت و آرامش بیشتر مردم و جامعه شود.

سردار تقوی با بیان اینکه حمایت‌های دستگاه قضائی به ما کمک کرد تا بتوانیم محیط بدون استرسی داشته باشیم، گفت: اگر موفقیتی در ماموریت‌های فراجا بوده، حتما به دلیل تعامل و پشتیبانی قوه قضائیه از پلیس بوده است.

وی ضمن تأکید بر اینکه برقراری امنیت و آرامش نیازمند مشارکت همه نهاد‌ها است، خاطرنشان کرد: ایجاد تعامل و هماهنگی با سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های متولی، بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای اجرای بهتر مأموریت‌ها و هم‌افزایی، همسویی و هم‌پوشانی دستگاه‌های استانی و انتظامی در تأمین نظم و امنیت از جمله مهمترین اهداف پلیس است.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از حمایت‌های بی‌دریغ مجموعه دستگاه قضائی تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد که همکاری‌های دو سویه بیش از پیش گسترش پیدا کند.

در ادامه حجت‌الاسلام زرندی در سخنانی بیان داشت: بحمدالله با حضور شبانه روزی کارکنان انتظامی استان که در خط مقدم تامین امنیت حضور دارند، هیچ مورد امنیتی در استان نداشتیم.

رئیس‌کل دادگستری استان خراسان رضوی در پایان سخنان خود با تشکر از پلیس استان به منظور اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، با تاکید بر امنیت مطلوب استان، تصریح کرد: این امنیت مطلوب در کنار عنایات امام رضا علیه‌السلام نشان از یک فرماندهی هوشمند و منسجم در انتظامی استان دارد و امروز الحمدالله به برکت این امنیت از استان خراسان رضوی به خوبی یاد می‌شود.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها