فرمانده انتظامی خراسان رضوی مطرح کرد؛

اخلاق‌محوری و مردمداری؛ شاخصه‌های پلیس خدمتگزار

سردار تقوی گفت: اخلاق‌محوری و مردمداری دو شاخصه اصلی پلیس خدمتگزار است و در این عرصه باید با استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان همراه با توسعه بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در مسیر کیفی‌سازی هرچه بیشتر خدمات و اقدامات ارزنده پلیس گام برداشت.
کد خبر: ۶۸۶۱۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰ - 21August 2024

اخلاق‌محوری و مردمداری؛ شاخصه‌های پلیس خدمتگزاربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی در جمع کارکنان پلیس در شهرستان سبزوار اظهار داشت: روز آمدی مبتنی بر نیازسنجی‌های علمی و کاربردی مهم‌ترین رکنی است که پلیس را در ارائه خدمت به مردم می‌تواند یاری کند.

وی افزود: شناخت دقیق خاستگاه‌های افکار عمومی و رفع مطالبات دغدغه‌های مردمی تکلیف خطیری است که پلیس در ارائه خدمت و انجام عملیات فرهنگی، اجتماعی و انتظامی در مسیر تحکیم نظم و امنیت بر عهده دارد. 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: اخلاق‌محوری و مردمداری دو شاخصه اصلی پلیس خدمتگزار است و در این عرصه باید با استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان همراه با توسعه بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در مسیر کیفی‌سازی هرچه بیشتر خدمات و اقدامات ارزنده پلیس گام برداشت. 

سردار تقوی در پایان با قدردانی از همراهی و همگامی شهروندان فهیم و قانون‌مدار سبزوار و مجاهدت‌های کارکنان خدوم و ایثارگر پلیس این شهرستان گفت: تلاش‌های صورت گرفته و تعامل و مشارکت فعال برای برقراری نظم و امنیت مطلوب در این شهرستان ارزشمند و‌قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار