فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

برخورداری خادمان نظم و امنیت از روحیه جهادی، نماد عزت و محبوبیت پلیس است

سردار تقوی گفت: روحیه جهادی و ایثار در خادمان نظم و امنیت، نماد عزت و محبوبیت پلیس است و مردم، قدرشناس این زحمات و تلاش جانانه هستند.
کد خبر: ۶۸۷۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹ - 28August 2024

برخورداری خادمان نظم و امنیت از روحیه جهادی، نماد عزت و محبوبیت پلیس استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در جمع فرماندهان و مسئولان عالی پلیس استان اظهار داشت: پلیس با آمادگی کامل برای خدمت به مردم حضور مقتدرانه‌ای دارد و آنچه در خدمات شایسته خادمان نظم و امنیت برای بدرقه و میزبانی از زائران پیاده اربعین رقم می‌خورد گواه بر این ادعاست. 

وی افزود: روحیه جهادی و ایثار در خادمان نظم و امنیت، نماد عزت و محبوبیت پلیس است و مردم، قدرشناس این زحمات و تلاش جانانه هستند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: خیل عظیمی از دلدادگان بارگاه منور رضوی در روز اربعین و این ایام به مشهد سفر می‌کنند و آمادگی و اشراف اطلاعاتی برای خدمت شایسته به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) وجود دارد.

سردار تقوی ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان خدوم پلیس رضوی که خود را مهیای برگزاری حماسه بزرگ پایان ماه صفر در مشهد می‌کنند، ابراز داشت: بهره‌مندی از همکاری و همگامی سرمایه‌های اجتماعی برای پیشبرد ماموریت‌های پلیسی اصل مهمی است که خوشبختانه پلیس در خراسان رضوی از آن برخوردار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار