فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

هنجارشکنان باید در برخوردها اقتدار پلیس را احساس کنند

سردار تقوی گفت: صلابت و اقتدار پلیس در مقابله با افراد هنجارشکن باید به‌گونه‌ای باشد که در کنار برخورد مناسب، پلیس مقتدر را احساس کنند.
کد خبر: ۶۸۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۵ - 18August 2024

هنجارشکنان باید در برخوردها اقتدار پلیس را احساس کنندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی با حضور در شهرستان قوچان، در دیدار با کارکنان انتظامی این شهرستان از مجاهدت‌های شبانه‌روزی آنها در حوزه تامین نظم و امنیت قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: صلابت و اقتدار پلیس در مقابله با افراد هنجارشکن باید به‌گونه‌ای باشد که در کنار برخورد مناسب، پلیس مقتدر را احساس کنند. 

این مقام ارشد انتظامی ضمن قدردانی از تلاش کارکنان انتظامی شهرستان قوچان در مسیر خدمات‌رسانی شایسته به مردم و تامین، حفظ و توسعه امنیت و آرامش اجتماعی، بر ضرورت اجرای مسئولانه و متعهدانه ماموریت‌ها و وظایف سازمانی با زیبندگی به اخلاقیات و معنویات تاکید کرد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی الگوی کار پلیس را نظم و انضباط دانست و بیان داشت: داشتن نظم و رعایت اصول انضباطی از وظایف اصلی یک پلیس اسلامی و انقلابی بوده و همه کارکنان باید آن را رعایت و از اصول لازم الاجرا بدانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار