فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

رسانه ملی نقش محوری در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد

سردار تقوی با اشاره به نقش رسانه ملی در آگاهی‌بخشی به جامعه، این رسانه را در کاهش آسیب‌های اجتماعی اثرگذار دانست.
کد خبر: ۶۸۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷ - 14August 2024

رسانه ملی نقش محوری در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی داردبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در نشست تعاملی با «محسن نصرپور» مدیرکل صدا و سیمای استان با تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی، یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و رسانه و شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای امنیت را گرامی داشت.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه و تمرکز بر مرجعیت اخبار، روز خبرنگار فرصت مغتنمی است برای بزرگداشت مقام وقایع‌نگاران متعهد و حقیقت‌جویی که در سنگر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه ایفای نقش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: از همگامی و پشتیبانی رسانه ملی در انعکاس اقدامات و خدمات پلیس رضوی تشکر ویژه دارم.
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به پاسخگویی سه هزار متقاضی گذرنامه اربعین به طور روزانه در استان از همرزمان خود در این خدمت ارزشمند تشکر کرد.

سردار تقوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش ۱۸ درصدی تصادفات جاده‌ای در استان گفت: این نتیجه ارزشمند و دیگر دستاورد‌های پلیس رضوی جز با همراهی مردم فهیم و قانونمند و رسانه‌های متعهد و به‌خصوص همسویی رسانه ملی با پلیس در ارائه خدمات و عملیات اجتماعی و انتظامی محقق نمی‌شد.

 نصرپور نیز در این نشست با تشکر از حضور مردمی و موثر پلیس مقتدر رضوی در ارائه خدمات و اقدامات پلیسی برای زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام بر ضرورت فعال‌سازی اتاق‌های فکر و برنامه‌ریزی برای استمرار جریان فرهنگ سازی و انعکاس هفتگی برنامه‌ها و اقدامات پلیس با تدوین سند اجرایی یک ساله تاکید کرد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در این نشست از مدیران عالی صدا و سیمای خراسان رضوی تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار