جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

جامعه ایثارگری حافظان فرهنگ ایثار و شهادت هستند

سردار نگهبان گفت: شهادت و جانبازی اوج فداکاری انسان است و خانواده معظم شهدا و جانبازان، تجسم عينی ايثار، مردانگی و ازخودگذشتگی و حافظان اصلی فرهنگ ايثار و شهادت هستند.
کد خبر: ۶۸۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲ - 14August 2024

جامعه ایثارگری حافظان فرهنگ ایثار و شهادت هستندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم «احمد نگهبان» جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی با حضور در منزل جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس «غلامحسین صفایی» با این اسوه صبر و مقاومت دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
سردار نگهبان در این دیدار اظهار داشت: شهادت و جانبازی اوج فداکاری انسان است و خانواده معظم شهدا و جانبازان، تجسم عینی ایثار، مردانگی و ازخودگذشتگی و حافظان اصلی فرهنگ ایثار و شهادت هستند.
 
وی از جانبازان به‌عنوان الگوی واقعی صبر و ایثار در جامعه یاد کرد و گفت: جانبازان در حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقشی برجسته و تعیین‌کننده داشته‌اند و می‌توان گفت طلایه‌داران واقعی شکوه و شرافت ایران اسلامی هستند.
 
جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه جانبازان از سلامتی خود گذشتند تا عزت و اقتدار کشور حفظ شود، تصریح کرد: آحاد جامعه باید روحیه ایثار و جوانمردی را الگو قرار بدهند و در همه سطوح از تجربیات آنها استفاده کنند. 
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار