فرمانده انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد؛

ضرورت هوشیاری در مقابل فتنه‌های دشمن در فضای حقیقی و مجازی

سردار تقوی گفت: تلاش و خدمت پلیس امروز بر کسی پوشیده نیست و مأموران فراجا با تکیه بر تخصص‌محوری و مهارت‌آموزی، در مسیر خدمت هوشمندانه به مردم حرکت می‌کنند و این مهم با حفظ وحدت و فتنه‌شناسی در فضای حقیقی و مجازی اهمیت پیدا می‌کند.
کد خبر: ۶۸۷۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷ - 29August 2024

ضرورت هوشیاری در مقابل فتنه‌های دشمن در فضای حقیقی و مجازیبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام که با حضور خانواده معظم شهدا، ائمه جمعه و جماعت و همچنین جمعي از مسئولان شهرستان تربت جام برگزار شد، اظهار داشت: امنیتی که با مشارکت و همراهی مردم حاصل می‌شود پایدار است و پلیس برای خدمت به مردم بی‌وقفه و شبانه روزی، با عزم راسخ تلاش می‌کند.

وی افزود: تلاش و خدمت پلیس امروز بر کسی پوشیده نیست و مأموران فراجا با تکیه بر تخصص‌محوری و مهارت‌آموزی، در مسیر خدمت هوشمندانه به مردم حرکت می‌کنند و این مهم با حفظ وحدت و فتنه‌شناسی در فضای حقیقی و مجازی اهمیت پیدا می‌کند.

فرمانده انتظامی خراسان رضووی تاکید کرد: برای امنیت مردم‌پایه با بهره‌گیری از سرمایه‌های اجتماعی نیازمند مشارکت فعال و فرصت‌آفرینی‌های سودبخش هستیم و بررسی مطالبات و خاستگاه‌های مردمی نقش موثری و تعیین کننده‌ای در این عرصه دارد.

در این مراسم  با تقدير از زحمات شبانه روزي حافظان نظم و امنيت در فرماندهی انتظامی شهرستان تربت جام، از خدمات سرهنگ «مجتبی موهبتی» فرمانده پیشین انتظامی تربت جام تقدیر و سرهنگ «احمدرضا شهنواز» به‌عنوان فرمانده انتظامی این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار