فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

خدمت به مردم و پاسخگویی مهم‌ترین رکن پلیس خدمتگزار است

سردار تقوی گفت: خدمت به مردم و پاسخگویی مهم‌ترین رکن پلیس خدمتگزار بوده؛ بر همین اساس توجه به کیفیت خدمات، اقدامات و کمیت عملکرد پلیس ضروری است.
کد خبر: ۶۸۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱ - 31August 2024

خدمت به مردم و پاسخگویی مهم‌ترین رکن پلیس خدمتگزار استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در بازدید از بخش انتظامی قلندرآباد از توابع شهرستان فریمان اظهار داشت: مطالعه و بررسی دغدغه‌های مردم و پاسخگویی به مطالبات شهروندان عیار ارزش و اعتبار پلیس خدمتگزار است.

وی افزود: آنچه تا امروز با پشتیبانی و همراهی مردم میسر شده صلابت و استواری در مسیر خدمت پلیس و همگامی شهروندان برای تولید امنیت است. 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: خدمت به مردم و پاسخگویی مهم‌ترین رکن پلیس خدمتگزار بوده؛ بر همین اساس توجه به کیفیت خدمات، اقدامات و کمیت عملکرد پلیس ضروری است. 

سردار تقوی ابراز داشت: برای پاسداشت امنیت باید از ظرفیت سرمایه‌های اجتماعی و توان پلیس بهره بگیریم چراکه این همدلی می‌تواند به مطالبات مردم پاسخگویی مناسب داشته باشد.

وی ادامه داد: توجه و احترام به جایگاه پلیس و ارج‌گذاری به خانواده‌های کارکنان انتظامی نقش موثری در پیشبرد موفق ماموریت‌های پلیسی دارد و این موضوع باید همواره مورد توجه فرماندهان انتظامی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار