فرمانده سپاه گرگان:

دانش آموزان رای اولی با بینش سیاسی در انتخابات مشارکت کنند

«علیخانی» گفت: اگر دانش آموزان با دید باز و عمیق و نگاهی ژرف به موضوع انتخابات، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و بینش سیاسی داشته باشند می‌توانند در رقم زدن آینده خود شریک شوند.  
کد خبر: ۶۷۴۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹ - 23June 2024

دانش آموزان رای اولی با بینش سیاسی در انتخابات مشارکت کنند / رای اولی ها، همیار انتخابات می شوند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، «محمود علیخانی» فرمانده سپاه گرگان امروز در نشست صمیمی با دانش‌آموزان رای اولی که در اداره آموزش و پرورش شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار داشت: اگر دانش آموزان با دید باز و عمیق و نگاهی ژرف به موضوع انتخابات، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند با بینش سیاسی داشته باشند می‌توانند در رقم زدن آینده خود شریک شوند. 

این مسئول افزود: رای اولی‌ها خط مقدم ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه هستند.

وی قدرت تاثیرگذاری رای اولی‌ها را مهم برشمرد و تصریح کرد: حضور رای اولی‌ها در پای صندوق‌های انتخابات موج‌آفرینی می‌کند همچنین آنها با حضورشان در انتخابات امیدآفرینی و پیش روندگی در جامعه را گسترش می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با تاکید بر اینکه هر رای مردم در سرنوشت کشور تاثیرگذار و سرنوشت‌ساز است، عنوان کرد: در انتخابات باید اعتماد به‌ نفس سیاسی را تقویت کرد.

علیخانی سه مولفه «مدرسه انقلابی»، «دانش‌آموز انقلابی» و «معلم انقلابی» را در آموزش پرورش مهم تلقی کرد و افزود: در آموزش و پرورش باید تربیت نسل انقلابی در اولویت باشد معلم متعهد، دلسوز و انقلابی باید در سیستم آموزش و پرورش ورود پیدا کند.

فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه نسل دههٔ هشتاد ثابت کرد که جانانه پای کار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایستاده است، گفت: تاثیر یک کار فرهنگی مانند «سلام فرمانده» چقدر بر خانواده‌ها و نوجوانان اثرگذار بود به گونه‌ای که رسانه‌های معاند به شدت از این سرود عصبانی شدند.

علیخانی با بیان اینکه دانش‌آموزان افق آینده را می‌سازند، تصریح کرد: بهترین مرگ بر آمریکا گفتن شما دانش‌آموزان، درس خواندن است خوب درس بخوانید و به پدر و مادر احترام بگذارید.  

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار