فرمانده سپاه الغدیر یزد:

واقعه غدیر یک جریان انسان‌ساز و تمدن‌ساز است

سردار زارع کمالی گفت: واقعه غدیر تنها یک جریان تاریخی نیست، بلکه یک جریان انسان‌ساز و تمدن‌ساز است و امید است بتوانیم دهه امامت و ولایت را به خوبی و براساس ضوابط آن بشناسیم و به آن عمل کنیم.
کد خبر: ۶۷۴۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳ - 23June 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «حسین زارع کمالی» فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در دیدار پاسداران سپاه الغدیر با امام جمعه یزد به مناسبت عید غدیر خم و سالروز تشکیل تیپ ۱۸ الغدیر اظهار داشت: سالروز تشکیل تیپ الغدیر یزد در بحبوحه جنگ با تدابیر اتخاذ شده در آن زمان این روز را برای همیشه به یک روز به یادماندنی تبدیل کرد.

وی افزود: سپاه الغدیر استان یزد پنج ماموریت اقتداری را همچون گذشته با شادابی و نشاط در حال انجام است و مقابل جنگ‌های سرد و نرم، عمق‌بخشی داخلی و خارجی کشور ایستادگی کرده و خواهد کرد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه پاسداران سپاه الغدیر استان یزد در راستای حفاظت از امنیت خاک کشور در حال ماموریت هستند، عنوان کرد: وظیفه ما این است که تحت امر فرمانده معظم کل قوا به وظایف خود عمل کنیم و این امانت سنگینی که به ما سپرده شده است را بتوانیم به همان زیبایی به نسل بعد انتقال دهیم و سرباز ولایت تا لحظه شهادت باشیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن دهه ولایت و امامت تصریح کرد: واقعه غدیر تنها یک جریان تاریخی نیست، بلکه یک جریان انسان‌ساز و تمدن‌ساز است و امید است بتوانیم دهه امامت و ولایت را به خوبی و براساس ضوابط آن بشناسیم و به آن عمل کنیم.

زارع‌کمالی با اشاره به تقارن چهلمین روز شهادت شهدای خدمت با عید غدیر و ایام انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: مرحوم آیت‌الله مشکینی فرموده بودند که انتخابات همانند صحنه کربلا می‌ماند، یا عده‌ای تماشاگرند، یا عده‌ای در لشکر یزدید هستند و یا عده‌ای در لشکر دوستدار خداوند؛ باید ببینیم که در کدام صحنه قرار گرفتیم.

وی افزود: امید است با حضور حداکثری و انتخاب اصلح این مسیر نورانی را به سمت تمدن نوین اسلامی و زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت (عج) هرچه بیشتر هموارتر شود و چشمان گناهکار ما به جمال زیبای امام عصر (عج) منور شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار