در استان قزوین صورت گرفت؛

برگزاری جلسه هم‌اندیشی روسای کانون بازنشستگان نیرو‌های مسلح

جلسه هم اندیشی روسای کانون بازنشستگان نیرو‌های مسلح استان قزوین در خصوص برنامه‌های ابلاغی کانون‌ها برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۴۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳ - 23June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، جلسه هم اندیشی روسای کانون‌های بازنشستگان نیرو‌های مسلح استان قزوین امروز (یکشنبه) با حضور سرهنگ پاسدار «محمد امیری‌مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین و سرهنگ «یوسف یعقوبی» مسئول پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس استان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد. 

در این جلسه سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با تاکید بر اجرای برنامه های ابلاغی پیشکسوتان و بازنشستگان نیروهای مسلح اظهار داشت: با اجرای این برنامه ها هم همدلی بین پیشکسوتان و بازنشستگان نیروهای مسلح ايجاد می شود و هم اینکه زحمات و تلاش این عزیزان فراموش نمی شود.

وی درباره مشارکت و حضور حداکثری پیشکسوتان و بازنشستگان نیروهای مسلح استان در انتخابات پیش رو گفت: این انسان های متدین و انقلابی به مانند انتحابات گذشته زمینه مشارکت حداکثری و امکان انتخاب فرد اصلح در سطح جامعه را فراهم خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان قزوین که بصورت سراسری و همزمان با سایر استان ها برگزار می گردد گفت: بنا داریم این مراسم را بصورت ویژه و باشکوه برگزار کنیم تا بخشی از دین ما به پیشکسوتان گرانقدر ادا شود.

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خاطرنشان کرد: اهمیت و ارزش جانفشانی پیشکسوتان دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست اگر ایثار و از خودگذشتگی این عزیزان نبود کشور دچار فروپاشی و از هم گسیختگی می شد و چه بسا آثاری از آن باقی نمی ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار