نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

حمایت و دستگیری از بازنشستگان با شرایط خاص و ایثارگر

آیت الله «محمدی لائینی» خواستار دستگیری از بازنشستگانی که دچار معضلات و بیماری‌های خاص و ایثارگر هستند، شد.
کد خبر: ۶۷۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴ - 23June 2024

حمایت و دستگیری از بازنشستگان با شرایط خاص و ایثارگربه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با «نازنین حبیبی درونکلایی» مدیر صندوق بازنشستگی استان، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت به‌ویژه عید غدیر، اظهار داشت: خدا را شاکریم که ما را علی‌شناس، علی‌باور و علی‌پیرو قرار داده است، ان‌شالله تا آخر در صراط علی (ع) باشیم.

وی افزود: کشور ما هم این افتخار را دارد که در همه کشور‌های دنیا تنها کشوری است که شیعه اثنی عشری نام گرفته و استان مازندران نیز دیار علویان است که اینها افتخار است.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: جامعه هدف بازنشستگان و موظفین، خادمانی بودند که خدمت خودشان را به جامعه ارائه کردند و ان‌شالله که همه خدمت صادقانه کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بالاخره مجموعه هشتاد هزار نفری ما خدمات خودشان را انجام داده و الان جامعه باید از اینها حمایت کند، همچون پدر و مادری که دیگر پیر شدند وظیفه فرزندان است که از والدین خود نگهداری کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به هزینه بالای بازنشستگان با دارا بودن فرزندان و نوه‌ها، عنوان کرد: در کنار حقوقی که افزایش آن در اختیار مدیر صندوق بازنشستگی نیست، یک سلسله کمک‌های جانبی را از بالا بگیرید یا توسط جامعه خیرین برای آن بخش که مشکلات بیشتری دارند دچار بیماری‌های خاص و معضلاتی هستند و همچنین ایثارگران تا جایی که دستتان می‌رسد دستگیری کنید تا خدا از شما راضی باشد.

این مسئول تاکید کرد: باتوجه به اینکه این جامعه در حوزه فرهنگی، دینی و اخلاقی در معرض آسیب‌ها قرار دارد برنامه داشته باشید تا دچار این مشکلات نشوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار