استاندار سمنان:

تبیین عملکرد خدمت رسانی شهید جمهور، زمینه ساز مشارکت قوی است

«هاشمی» گفت: تبیین عملکرد و خدمات نظام جمهوری اسلامی و دولت شهید جمهور، آیت الله رییسی(ره) در راستای امید آفرینی و همچنین تحقق افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو، به صورت مستمر در دستور کار باشد.
کد خبر: ۶۷۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷ - 23June 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «سیدمحمدرضا هاشمی» استاندار سمنان یعداز ظهر روز یکشنبه در جلسه تبیینی انتخابات با مدیران کل ستادی و اجرایی و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج استان در محل سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری اظهار داشت: در سطح استان سمنان اقدامات بسیار ارزنده‌ای توسط دولت و با رویکرد ویژه شهید جمهور به ثمر نشسته است که در قالب قرارگاه جهاد تبیین انتشار و اطلاع رسانی این مهم در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: اقدامات ارزنده در حوزه کاهش تورم، کاهش نرخ بیکاری، ساماندهی و جمع آوری معتادان متجاهر، کاهش آسیب‌های اجتماعی، احیا واحد‌های راکد، نهضت ملی مسکن و سایر حوزه‌ها از جمله مواردی است که در دولت شهید جمهور در سطح استان به موفقیت رسیده است.

هاشمی تصریح کرد: پیگیری و اجرای مصوبات سفر دور اول ریاست جمهور شهید به استان سمنان همانگونه که شهید جمهور، آیت الله رئیسی (ره) فرمودند، به صورت بسیار مطلوب و کامل اجرایی شد.

استاندار سمنان گفت: ۴ مولفه مورد تاید مقام معظم رهبری در برگزاری هرچه مطلوبتر انتخابات، سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت در اجرای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر سال جاری نیز مورد تاکید ستاد انتخابات استان قرار داشته و دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار