دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با پیشکسوتان دفاع مقدس + تصاویر

سرهنگ «خواست خدایی» به همراه تنی چند از کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان گچساران دیدار کرد.
کد خبر: ۶۷۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۷ - 24June 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه تنی چند از کارکنان این اداره‌کل با حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله صالحی» و حجت‌الاسلام والمسلمین «سید نورالدین حسینی» از جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس در شهرستان گچساران دیدار کردند.
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای روحانی، اظهار داشت: رزمندگان انقلاب اسلامی دفاع مقدس در هر منطقه و محله افتخاری برای جوانان آن محل هستند.
 
سرهنگ خواست خدایی با پیشکسوتان دفاع مقدس یک الگوی ایثار، از خودگذشتگی. شجاعت و دلیری هستند، افزود: شهدا، رزمندگان و جانبازان افتخاراتی هستند که همواره در زندگی باید از آن‌ها درس زندگی آموخت. 
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد یاد و خاطره حجت‌الاسلام والمسلمین «سید علی متقی کاشانی» امام جمعه فقید گچساران را گرامی داشت و عنوان کرد: ایشان در گچساران شهید پروری کردند و در کمک به جبهه تلاش وافری داشتند.
 
در پایان این دیدار سرهنگ پاسدار سلمان خواست خدایی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد از حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله صالحی» و حجت‌الاسلام والمسلمین «سید نورالدین حسینی» جانبازا و رزمندگان دوران دفاع مقدس تجلیل کردند.
 
دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس از پیشکسوتان دفاع مقدس + تصاویر
دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس از پیشکسوتان دفاع مقدس + تصاویر
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار