امام جمعه شهر جم مطرح کرد؛

انتخابات تضمین‌کننده ماندگاری انقلاب اسلامی

حجت الاسلام «محمدی» گفت: حضور در انتخابات پاسداشت و تداوم راه شهدای خدمت و تضمین‌کننده ماندگاری انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۶۷۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳ - 24June 2024

انتخابات تضمین‌کننده ماندگاری انقلاب اسلامیحجت الاسلام «محمد محمدی»امام جمعه شهرستان جم در گفت وگو با خبرنگار دفاع پرس بوشهر با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا وتبریک ایام دهه امامت و ولایت اظهار داشت:حضور در انتخابات پاسداشت و تداوم راه شهدای خدمت و تضمین‌کننده ماندگاری انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به بصیرت و حماسه‌آفرینی مردم ایران در میدان انتخابات اظهار کرد: این انتخابات با مشارکت همگانی مهم‌ترین انتخابات انقلاب اسلامی است.

امام جمعه‌ شهر جم شرکت در انتخابات را ضمن پاسداشت و تداوم راه شهدای خدمت تضمین‌کننده ماندگاری انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: انتخاب کاندید اصلح بسیار مهم است.

وی با تأکید بر اینکه کسی را انتخاب کنیم که ادامه‌دهنده‌ی مسیر خدمت در نظام مقدس اسلامی ایران باشد افزود: رئیس جمهور آینده باید سیره شهید جمهورِ رئیسی را ادامه دهد.

محمدی با بیان اینکه فرد اصلح زمین دوست و دشمن را تشخیص می‌دهد تصریح کرد: کاندیداهایی می‌توانند این مسیر را طی کنند که ایمان راسخ به مبانی انقلاب اسلامی داشته باشند.

امام جمعه‌ شهر جم گفت: رئیس جمهور آینده باید همان‌ راهی که آیت‌‌الله شهید رئیسی در تعریف اقتدار و جایگاه و مبانی انقلاب اسلامی در دنیا کرد و عزت و دیپلماسی مقاومت از جمهوری اسلامی ایران  در دنیا به نمایش گذاشت را داشته باشد.

وی به مکتب و دستاوردهای جهانی شهید رئیسی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این دستاوردها را ما باید به یک مطالبه از کاندیداها تبدیل کنیم.

محمدی با بیان اینکه این انتخابات یک انتخابات ویژه می‌باشد و لزوم مشارکت در آن یک اصل راهبردی است بیان داشت : خنثی‌سازی جنگ ترکیبی دشمنان ما را به قله خواهد رساند و با حضور حداکثری و انتخاب اصلح دشمن را ناامید و دوستان را شاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار