معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

بعد از «طوفان الاقصی» و «وعده صادق» دست برتر را در دنیا داریم

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز رئیس جمهوری می‌خواهیم که در تراز شهید رئیسی باشد و درد مردم را بفهمد و برای حل مشکلات مردم شب و روز نشناسد.
کد خبر: ۶۷۴۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸ - 24June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، سرتیپ پاسدار «حسین معروفی» معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با ائمه جمعه استان گلستان اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی در اوج قدرت قرار دارد و عملیات وعده صادق که مدیون رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است گواه این موضوع است هم در شجاعت هم در عمل و هم در موقع اجرا است.

وی افزود: قرارگاه فرهنگی جامعه امروز در اختیار ائمه جمعه است و این یک فرصت بسیار مناسب است و شما فقط امام مخصوص جمعه نیستید بلکه امام همه روز‌های هفته هستید.
 
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی الگوی جبهه مقاومت در سوریه، لبنان، عراق، یمن و... شده و همه آنها با تاسی از انقلاب ما رو به جلو حرکت می‌کنند.
 
این مسئول تصریح کرد: شهید رئیسی از زمان ریاست قوه قضائیه تا لحظه شهادت مقابل شیطنت‌های دشمن ایستاد و بدون کوچکترین تغییر در رفتار در این راه یک انقلاب بزرگی به پا کرد.
 
معروفی گفت: بعد از طوفان الاقصی و وعده صادق در دنیا، ما دست برتر را داریم و نگاه لیبرال به دنبال تحت الشعاع قرار دادن این موفقیت‌هاست و در این مسیر جریان انقلاب کار سختی در پیش دارد و باید جریان‌سازی کار کنیم که این کار بسیار مهم است.
 
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین اذعان داشت: شهید رئیسی یک مجتهد کامل بود ولی در همه موارد خود را مقلد رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌دانست و این بود که خدا هم او را عزیز کرد.  
 
این مسئول یادآور شد: امروز رئیس جمهوری می‌خواهیم که در تراز شهید رئیسی باشد و درد مردم را بفهمد و برای حل مشکلات مردم شب و روز نشناسد.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار