دادستان عمومی و انقلاب خراسان جنوبی تأکید کرد؛

برخورد قانونی دستگاه قضا با اخلال‌گران و متخلفان انتخاباتی

حجت‌الاسلام «نسایی‌زهان» از برخورد قانونی دستگاه قضا با اخلال‌گران و متخلفان انتخاباتی خبر داد و گفت: به دنبال پرونده‌سازی برای هیچ فردی نیستیم لذا تا جای ممکن باید طرفداران کاندیداها، مسئولان ستادهای استانی و شهرستانی توجیه شوند و از مشکلات احتمالی پیشگیری کرد.
کد خبر: ۶۷۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱ - 24June 2024

برخورد قانونی دستگاه قضا با اخلال‌گران و متخلفان انتخاباتیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌‌الاسلام «علی نسایی‌زهان» دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی امروز (دوشنبه) در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان، اظهار داشت: اگر افرادی به هر نحو بخواهند در روند برگزاری انتخابات خلل وارد کرده یا کسانی بخواهند بعد از اتمام و اعلام نتایج دست به تحرکاتی بزنند دستگاه قضا در چارچوب قانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

وی میزان را رأی ملت دانست و با تأکید بر اینکه باید از رأی مردم امانت‌داری کنیم، گفت: به دنبال پرونده‌سازی برای هیچ فردی نیستیم لذا تا جای ممکن باید طرفداران کاندیداها، مسئولان ستادهای استانی و شهرستانی توجیه شوند و از مشکلات احتمالی پیشگیری کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی با اشاره به اینکه افرادی که قبل از شمارش و اعلام رسمی نتایج توسط وزارت کشور بخواهند نتایج را اعلام کنند، احضار خواهیم کرد، افزود: اعلام نظر و نتایج انتخابات ریاست جمهوری تنها از طریق مراجع رسمی باید صورت گیرد و اجازه نخواهیم داد وقایع سال ۸۸ تکرار شود.

حجت‌‌الاسلام نسایی‌زهان عنوان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی، قضایی و امنیتی باید آماده‌باش کامل داشته باشند تا مشکلی ایجاد نشود یا در صورت بروز مشکل با تعامل و سرعت عمل رفع شود همچنین فضای مجازی باید رصد و کنترل شود چون عده‌ای درصدد ایجاد ناامنی و نا امیدی در بین مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که قصد تخریب دارند در وهله نخست تذکر داده شود و در صورت ادامه به دستگاه قضایی معرفی شوند، اضافه کرد: در ایام انتخابات دشمنان داخلی و خارجی درصدد هستند به گونه‌ای نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند، امکانات و اقدامات خوبی که به برکت شهدا حاصل شده را کمرنگ نشان دهند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: برای افزایش درصد مشارکت مردم در انتخابات به صورت شرعی و قانونی تکلیف داریم و امیدواریم هشتم تیر ماه مردم استان حماسه دیگری را با مشارکت بالا و انتخاب اصلح خلق کنند.

حجت‌الاسلام نسایی‌زهان خاطرنشان کرد: با تلاش مجدانه و جهادی جامعه اطلاعاتی در کشور و استان از امنیت پایدار برخوردار هستیم و علت امنیت استان به بخاطر تلاش‌های بی‌وقفه‌ای دستگاه‌های امنیتی و انتظامی است که باید ادامه یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار