سی‌امین نشست «اخلاق در مکتب شهید سلیمانی» در کرمان برگزار شد

سی‌امین نشست از سلسله نشست‌های «اخلاق در مکتب شهید سلیمانی» به‌مناسبت هفته قوه قضاییه به میزبانی دادگستری کرمان در حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۴۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹ - 24June 2024

سی‌امین نشست «اخلاق در مکتب شهید سلیمانی» در کرمان برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سی‌امین نشست از سلسله نشست‌های «اخلاق در مکتب شهید سلیمانی»، با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی کرمان و شورای قضایی استان امروز به‌مناسبت هفته قوه قضاییه به میزبانی دادگستری کرمان در حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام «ابراهیم حمیدی» رئیس کل دادگستری کرمان در این جلسه ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و عید غدیر اظهار داشت: این عید نسبت به سایر اعیاد یک ویژگی مهم دارد که در قرآن نیز به آن توجه شده و غدیر روزی است که دین کامل و نعمت الهی بر بندگان تمام می‌شود بنابراین اگر غدیر نباشد سایر مناسبت‌ها و اعیاد نیز کامل نیست.

وی با بیان اینکه یکی از درس‌هایی که از شهدا و شهید سلیمانی آموختیم ترویج فرهنگ صلح‌و‌سازش در جامعه است، عنوان کرد: شهید سلیمانی در کنار تمام خدمات و مشغولیت‌های خود همواره به دیگران توصیه صلح‌وسازش داشت و همه باید به این درس عمل کنیم. در دستگاه‌ قضا نیز یکی از اقداماتی که انجام می‌دهیم صلح‌و‌سازش از طریق شوراهای حل اختلاف است.

«مهدی صدفی» مسئول بیت‌الزهرا (س) کرمان نیز در این نشست با بیان اینکه حفظ اسلام، حفظ نظام جمهوری اسلامی، تبعیت محض از ولایت فقیه سه محور مهم در نگاه شهید سلیمانی بود، گفت: حاج قاسم، جمهوری اسلامی ایران را به‌عنوان حرم قلمداد می‌کرد و یکی از راه‌های مهم برای حفظ این حرم مشارکت در انتخابات است که سبب تقویت نظام می‌شود.

در پایان این مراسم، حکم صلح یاری به ۱۵ امام جماعت استان کرمان در قالب طرح «هر مسجد یک صلح‌یار» اعطا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار