رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

انتخابات باشکوه موجب تولید قدرت و ظرفیت جهانی برای ایران اسلامی می‌شود

سردار «سلیمانی» گفت: ایران اسلامی در قلب آسیا جای دارد با انتخابات باشکوه اهمیت ایران مضاعف و منجر به تولید قدرت و ظرفیت جهانی می‌شود و قدرت چانه‌زنی ملت ایران را در مجامع بین‌المللی و منطقه‌ای افزایش می‌هد.
کد خبر: ۶۷۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵ - 24June 2024

انتخابات باشکوه موجب تولید قدرت و ظرفیت جهانی برای ایران اسلامی می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سردار پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آئین اختتامیه رزمایش سراسری شهید جمهور و شهدای راه خدمت که امروز در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه کربلا برگزار شد، با تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم و بیان اینکه این همایش در طلیعه کنگره سرداران، امیران و شهدای استان برگزار شده است، اظهار داشت: ۴۰ روز از شهادت کاروان پرواز اردیبهشت و شهادت شهدای خدمت می‌گذرد بر اساس قانون اساسی مترقی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید در چنین شرایطی در طی ۵۰ روز، رئیس جمهور جدید انتخاب شود.

وی با بیان اینکه یکی از مزیت‌های قانون اساسی و ظرفیت ملت بزرگ ایران در چنینن زمانی مشخص می‌شود افزود: اگر این حادثه در هر کجایی از این دنیا رخ می‌دادشاهد پیامد‌ها، ناآرامی‌ها و مشکلات زیادی بودیم، اما بحمدالله در کشور ما هم بدرقه بی نظیری از شهدای خدمت شد که مقام معظم رهبری از آن به عنوان حماسه تعبیر فرمودندو هم مسیر و اداره کشور با آرامش و ثبات کم‌نظیر پیش رفت.

این‌مسئول ادامه داد: علمای قبل از انقلاب به این‌نتیجه رسیدند برای اینکه کشور و ملت ایران را به ساحل نجات برسانند و از حوادث سهمگین و سخت عبور دهند باید الگوی فقیه عادل در آن نقش آفرین باشد و امام خمینی (ره) با کتاب ولایت فقیه نرم افزار انقلاب اسلامی را خلق و عرضه کرد.

سردار سلیمانی ادامه داد: از زمان استقرار جمهوری اسلامی ایران الگوی مردم سالاری اسلامی به دور از الگوی دموکراسی اروپا و غرب، به عنوان الگوی کم نظیر مترقی برگرفته از مکتب اسلام ناب با اقتدار در جهان مطرح است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در شهریور ۱۳۵۹ که کشور ما مورد هجمه همه جانبه نظام سلطه قرار گرفت امام راحل فرمودند آرام باشید دزدی آماده سنگی انداخته ملت ایران چنان سیلی بر صورت صدام خواهد زد دیگر از جای خود بلند نشود، گفت: امروز در طلیعه یک‌کنگره و رویداد فرهنگی شهدا قرار داریم. شهدایی که از اقشار دانش آموز، دانشجو، اساتید، معلمان، مهندسان و... در کنار نیر‌های مسلح ایستادند و امام عظیم الشان دفاع را مردم پایه کردند.

وی تصریح کرد: صدام با کمک نظام سلطه غرب و شرق و با هماهنگی و پشتیبانی آمریکا به ایران‌حمله کرد، اما ذره‌ای از خاک وطن به دشمن نرسید و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی ملت ایران است و بدانیم جایگاه تاریخی ملت ایران و سرزمین ایران جایگاه رفیعی است که همیشه مورد طمع دشمنان بوده و هست. 

این مسئول با اشاره به اینکه کارآمدی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر مردم است تاکید کرد:اکنون وارد نقطه عظیم تمدن اسلامی شدیم که مقدمه آن پیروزی انقلاب اسلامی است. مردم‌با دست خودشان انقلابی را پیاده کردند که با اقتدار مقابل همه زورگویان عالم قامت راست کرده که جای افتخار دارد.

سردار سلیمانی تصریح کرد: ۱۲ کشور اروپایی به صورت پادشاهی و چندین کشور در حاشیه خلیج فارس به صورت سلطنتی اداره می‌شوند ظرفیتی که جمهوری اسلامی به ملت ایران داد این بود که دست نظام شاهنشاهی از سر ملت ایران کوتاه شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: از عمر ۲۵۰ ساله آمریکا ۲۴۰ سال آن در منطقه و دنیا با جنگ‌های مختلف به دنبال چپاول بود با پیروزی انقلاب اسلامی، ایران از زیر سلطه آمریکا خارج شد و اولین تغییر در هندسه قدرت دنیا شکل گرفت و در ادامه نیز جبهه مقاومت تشکیل شد، امام متریال و مفهوم قدرت را تغییر داد و دنیا شاهد است که دانشگا‌های آمریکا در کنار جبهه حق و مردم فلسطین می‌ایستند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر سلامت، رقابت، امنیت و به ویژه مشارکت در انتخابات تاکید دارند، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام تلاش می‌کنند با استفاده از غول‌های رسانه‌ای بر افکار عمومی در کشور به ترتیبی عمل کنند که با القاء ناامیدی مردم به ویژه جوانان را برای شرکت در انتخابات دچار تردید کنند، اما بدانیم ایران اسلامی در قلب آسیا جای دارد با انتخابات باشکوه اهمیت ایران مضاعف و منجر به تولید قدرت و ظرفیت جهانی می‌شود و قدرت چانه زنی ملت ایران را در مجامع بین المللی و منطقه‌ای افزایش می‌هد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار