فرماندار ملایر:

باید خدمات نظام اسلامی را به سمع و نظر مردم برسانیم

«اسماعیلی» گفت: در تبیین خدمات و دستاوردها ضعیف عمل کرده‌ایم و باید با ابزارهای نوین و تکیه بر فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی خود هرچه بهتر خدمات نظام اسلامی را به سمع و نظر مردم برسانیم و خنثی کننده توطئه‌های دشمنان باشیم.
کد خبر: ۶۷۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۷ - 25June 2024

باید خدمات نظام اسلامی را به سمع و نظر مردم برسانیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سلمان اسماعیلی» معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در جمع شورای تبلیغ شهرستان ملایر اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی از سازمان‌های بنیان نهاده توسط امام راحل است و از یادگاران آن فرزانه پارسا است.

وی افزود: دو نگاه امروز در کشور موضوعات فرهنگی وجود دارد، نگاه بدبین که معتقد است هیچ دستاوردی در حوزه فرهنگ بخصوص فرهنگ دینی در طول چهل و پنج سال اخیر نداشته‌ایم و نگاه امیدوارانه و واقع بینانه که با توجه به موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگ فرهنگی سعی در اصلاح چالش‌ها دارد، رهبر معظم انقلاب نیز ساحت فرهنگی کشور را رو به جلو و پویا می‌دانند.

فرماندار ملایر عنوان کرد: کشور ما در منطقه آشوب خیز غرب آسیا و شمال آفریقا، یک لنگرگاه محکم ثبات و امنیت است و در حوزه فرهنگ نیز امروز نگاه مقاومت است که منطقه و جهان را به خود خیره ساخته است و این نشان از موفقیت‌های چشمگیر نهضت اسلامی دارد.

وی تصریح کرد: در تبیین خدمات و دستاوردها ضعیف عمل کرده‌ایم و باید با ابزارهای نوین و تکیه بر فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی خود هرچه بهتر خدمات نظام اسلامی را به سمع و نظر مردم برسانیم و خنثی کننده توطئه‌های دشمنان باشیم. 

اسماعیلی متذکر شد: نقش آفرینی ویژه طلاب، روحانیون و مبلغین در تبیین ضرورت شرکت عموم مردم در انتخابات یک نقش ویژه است و باید عموم مردم آگاه باشند که حضور پرشور در پای صندوق‌های رای ضامن قدرت و امنیت ملی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها