نماینده ولی فقیه در مازندران:

هدف غدیر اقامه عمود ولایت بر خیمه بشریت است

آیت الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه هدف غدیر اقامه عمود ولایت بر خیمه و خانه بشریت است، گفت: لباس طلبگی ارزش است و وقتی ارزشی را می‌پذیریم به تمام لوازم آن ارزش باید ملتزم باشیم.
کد خبر: ۶۷۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷ - 25June 2024

هدف غدیر اقامه عمود ولایت بر خیمه بشریت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم جشن عید غدیر و عمامه‌گذاری جمعی از طلاب، ضمن تبریک عید سعید غدیرخم افضل و برترین اعیاد، اظهار داشت: امیدواریم که پیام غدیر جهانی شده و بشریت در ذیل ولایت الهی قرار بگیرد.

وی افزود: به فرموده امام هشتم (ع) امام زمان (عج) آقایی است که اگر از عمر دنیا باقی نماند جز یک روز خداوند آن روز را آنقدر طولانی می‌کند تا حضرت ظهور کند و دنیا پر از عدل و نور شود.

آیت الله محمدی لائینی گفت: هدف غدیر که اقامه عمود ولایت بر خیمه و خانه بشریت است، به‌وسیله حضرت مهدی (عج) ان‌شالله استوار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: مرحوم علامه طباطبایی در نجف دچار فقر شدیدی شده بودند تصمیم داشت در گرفتاری‌های مادی صبر کند و چیزی از خدا درخواست نکند، بالاخره کاسه صبرش تمام شد و درخواستی خدمت علی (ع) داشت، شبی در خواب دید که کسی در خوابش آمد و گفت آیا ما در این ۲۰ سال فراموشت کرده‌ایم، منظور همان ۲۰سالی بود که ملبس شده از این رو بعد از ملبس شدن خداوند از شما صبر می‌خواهد و نگاه ویژه‌ای خواهد داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: این لباس؛ لباس حلم، صبر، وقار، متانت، خضوع و تواضع بوده و خیلی متانت و سنگینی دارد، از یک ملبس توقع نمی‌رود که قرائت نماز و قرآنش سبک باشد، علم و بار داشته باشید.

امام جمعه ساری با بیان اینکه بصیرت و متانت بسیار مهم است، گفت: این لباس آبرو، اعتبار و ارزش است، وقتی ارزشی را می‌پذیریم به تمام لوازم آن ارزش باید ملتزم باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها