الولائی:

اسرائیل وارد جنگ با حزب‌الله شود، از فاصله صفر با آنها خواهیم جنگید

دبیرکل گروه مقاومت «کتائب سیدالشهداء» در عراق به رژیم اسرائیل هشدار داد چنانچه وارد جنگ با حزب‌الله شود، این گروه دیگر نه از راه دور بلکه از فاصله صفر با رژیم صهیونیستی وارد جنگ خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲ - 25June 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ابوآلا الولائی» گروه مقاومت دبیرکل «کتائب سید الشهداء» در عراق این پیام را بامداد امروز (سه‌شنبه) در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) منتشر کرده است.

اسرائیل وارد جنگ با حزب‌الله شود، از فاصله صفر با آنها خواهیم جنگید

الولائی گفت: «مانع جغرافیایی که مقاومت اسلامی عراق برای شرکت در نبرد طوفان الاقصی و در هم کوبیدن مواضع دشمن صهیونیستی با فاصله بیش از ۸۰۰ کیلومتر با آن مواجه است، در صورت حماقت رژیم صهیونیستی و آغاز جنگ در لبنان از بین خواهد رفت و نبرد آن موقع از فاصله صفر خواهد بود.»

دبیرکل کتائب سیدالشهداء در ادامه همچنین اشاره کرد که مقاومت در صورت وقوع جنگ در لبنان، از انواع تسلیحات نظامی زرادخانه خود استفاده خواهد کرد و اهداف را با دقت بالایی هدف قرار خواهد داد.

این پیام در حالی منتشر شده است که «قیس الخزعلی» دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» نیز دیشب طی یک سخنرانی که از برخی شبکه‌های عراقی پخش شد، به واشنگتن هشدار داد چنانچه رژیم صهیونیستی به لبنان حمله کند، تمام مواضع آمریکا در خاک عراق هدف قرار خواهند گرفت.

برخی منابع خبری اخیرا مدعی شده‌اند ارتش رژیم صهیونیستی در حال تدارک برای انجام حمله‌ای گسترده به مواضع حزب‌الله در خاک لبنان است.

ادعا‌ها درباره حمله احتمالی اسرائیل به خاک لبنان پس از آن مطرح شده است که حزب‌الله طی هفته‌های گذشته در حمایت از مردم فلسطین حملات خود به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را تشدید کرد و ده‌ها موضع نظامی این رژیم را هدف قرار داد.

روزنامه «الاخبار» اخیرا به نقل از برخی منابع در گروه‌های مقاومت خبر داده است گروه‌های «کتائب حزب‌الله عراق» و جنبش «النجباء» آمادگی خود برای جنگ در کنار حزب‌الله را اعلام کرده‌اند.

خبرگزاری «آسوشیتدپرس» نیز به‌تازگی به نقل از چند منبع در گروه‌های مقاومت خبر داد این گروه‌ها هشدار داده‌اند در صورت وقوع جنگ در لبنان، هزاران رزمنده از پاکستان، افغانستان و عراق در کنار حزب‌الله با رژیم اسرائیل خواهند جنگید.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار