مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خبر داد؛

پرپایی ۶۰ موکب پذیرایی در جشن بزرگ عید ولایت

حجت‌الاسلام رفیعی گفت: در جشن بزرگ عید ولایت بیش از ۶۰ موکب در مرکز استان خراسان شمالی ایجاد و به پذیرایی از مردم در این روز پرداختند.
کد خبر: ۶۷۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۵ - 26June 2024

پرپایی ۶۰ موکب پذیرایی در جشن بزرگ عید ولایتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، دیروز (سه‌شنبه) به مناسبت عید امامت و ولایت و به یاد مولای متقیان حضرت علی علیه‌السلام جشن‌های مختلفی همچون توزیع شیرینی و شربت تا پخت و توزیع غذا بین نیاز‌مندان به مناسبت عید سعید غدیر خم برگزار شد.

حجت الاسلام «حمید رفیعی» مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن تبریک این عید، اظهار داشت: اهالی ولایتمدار استان خراسان شمالی در برنامه‌های متفاوت و در قالب کاروان‌های شادی عید سعید غدیر خم - عید ولایت و بیعت با ولایت - را جشن گرفتند.

وی افزود: بیش از ۶۰ موکب در مرکز استان ایجاد و به پذیرایی از مردم شریف در این روز پرداختند. در این موکب‌ها روایت خدمت نیز انجام شد. شمار انبوهی از مردم ولایی از زن و مرد گرفته تا پیر و جوان و کودک در حرکتی زیبا و نمادین مراتب ارادت و دلدادگی خود به امام علی (ع) و ولایت او به نمایش گذاشتند. پخش سرود‌های مذهبی و تواشیح خوانی با محتوای ولایت امام علی (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت از دیگر برنامه‌های غدیر بود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار