راه اندازی 53 آشپزخانه ضیافت علوی در هرمزگان

«زارعی» از راه اندازی 53 آشپزخانه ضیافت علوی در روز عید غدیر خبر داد.
کد خبر: ۶۷۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲ - 25June 2024

 به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان،«عیسی زارعی» معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان ضمن تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم به مردم شریف استان هرمزگان، در این خصوص، اظهار داشت: کمیته امداد همواره در ایام سال جشن ها و برنامه ها مختلفی با همکاری و مشارکت خیرین گرامی و مردم عزیز برگزار می کند که امسال نیز در عید غدیر خم «پویش  عشق به علی (ع)» را با هدف اطعام نیازمندان و  جذب حامی برای ایتام راه اندازی کرده است.

زارعی افزود: در همین راستا طرح ضیافت علوی (اطعام غدیر) با راه اندازی 53 آشپزخانه و محوریت مراکز نیکوکاری در سطح استان هرمزگان جهت پخت غذای گرم و توزیع بین نیازمندان در روز عید غدیر اجرا می شود.

این مقام مسئول یادآور شد: مردم و نیکوکاران گرامی می توانند با شماره گیری کد دستوری #٠٧۶*٨٨٧٧* و یا واریز به شمار کارت  مجازی 6037997900000648 به نام اطعام غدیر در این ضیافت مشارکت داشته باشند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان تصریح کرد: همچنین 12 پایگاه حام یابی در قالب پویش "به عشق علی (ع)" در سطح استان هرمزگان برپا می شود و مردم نیک اندیش جهت ثبت نام به صورت غیر حضوری در این پویش نیز می توانند عدد 1 را به سرشماره 3000333376 ارسال کنند و همکاران طرح اکرام ایتام کمیته امداد در اولین فرصت با آنها تماس حاصل می نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار