فرمانده آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی‌نژاد:

امور تربیتی در مراکز آموزشی نیرو‌های مسلح از امور آموزشی مهمتر است

سردار حسینی گفت: در مراکز آموزشی نیرو‌های مسلح امور تربیتی اهمیتش از امور آموزشی بیشتر است. سن جوانانی که به خدمت سربازی اعزام می‌شوند زمان شکل‌گیری شخصیت آنان است که اگر در مراکز آموزشی به درستی عمل کنیم تاثیر آن در اجتماع نشان داده خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۷ - 26June 2024

در مراکز آموزشی نیرو‌های مسلح امور تربیتی اهمیتش از امور آموزشی بیشتر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امروز (چهارشنبه) سرتیپ دوم پاسدار «سیدمحسن حسینی» فرمانده آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی‌نژاد مستقر در شیروان ضمن عرض تبریک عید سعید غدیر در آیین افتتاحیه دوره رزم مقدماتی کارکنان وظیفه، اظهار داشت: رسالت اصلی سپاه حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر شهدای انقلاب است.

وی با اشاره به نامگذاری ۲۶۲ دوره رزم مقدماتی سربازان بنام شهدای خدمت، افزود: سرباز، افتخار و سربلندی کشور و بلند کننده پرچم شهداست. ما افتخار می‌کنیم که جوانان به عنوان موتور محرک پیشرفت کشور، مظهر قدرت و امید این کشور هستند. حضور شما جوانان در یگان‌های نظامی باعث قوت قلب، آرامش و احساس امنیت مردم عزیزمان است.

سردار حسینی با تأکید بر اهمیت امور تربیتی کارکنان اعم از کادر و وظیفه، گفت: در مراکز آموزشی نیروهای مسلح امور تربیتی اهمیتش از امور آموزشی بیشتر است. سن جوانانی که به خدمت سربازی اعزام می‌شوند زمان شکل‌گیری شخصیت آنان است که اگر در مراکز آموزشی به درستی عمل کنیم تاثیر آن در اجتماع نشان داده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار